DIY: Ornament de Craciun din hartie

luni, noiembrie 26, 2012 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Luna trecuta va impartaseam pasiunea mea pentru coronite. Mi se par atat de dragute si de elgante, atrag atentia asupra fiecarei intrari si vestesc apropierea sarbatorilor. Am observat ca in America aceste ornamente sunt folosite tot timpul anului, in functie de anotimp sau sarbatoare si de un an ma straduiesc sa adopt acest obicei.
    Eu le admir, imi plac foarte mult si mi se pare ca daca imi aduc si eu aportul la conceperea lor, valoarea lor este infinit mai mare. Avand in vedere ca sarbatorile de iarna se apropie cu pasi rapizi, ma pregatesc din timp si am grija ca toata casa sa aiba aer de sarbatoare.
    Astazi doresc sa va arat cat de usor poti crea o astfel de coronita deosebita, cu putina rabdare si cu materiale accesibile oricarui buzunar.


    Sper sa va placa si sa va inspire tutorialul meu.

    Aveti nevoie de:
- hartii care nu iti mai sunt folositoare (eu am folosit o carte printata in timpul faculatii);
- carton:
- cateva globuri;
-  lipici.



    Primul pas este cel mai meticulos. Cautati ziare, cursuri de care nu mai aveti nevoie, carti vechi si incepeti sa faceti cate un cornet din fiecare pagina pe care il capsati la capat. O sa dureze putin, si ar trebui sa faceti destul de multe.


    Pasul 2: Aveti nevoie de un carton (eu am folosit capacul unei cutii de pantofi) pe care sa desenati doua cercuri cat mai simetrice (eu am folosit un CD pe care l-am conturat pe carton) dupa care il decupati . Pentru mai multa stabilitate va recomand sa lasati o distanta de cativa centrimetri de la forma desenata (eu am lasat un spatiu de 2 centimetri), chiar daca nu o sa il decupati uniform nu o sa se vada. Dupa ce ati decupat cartonul faceti una sau doua mici "incizii" pentru panglica sau firul in care va fi agatata coronita si.... actiune! Cu ajutorul lipiciului (anul trecut am folosit Picatura si m-a chinuit foarte mult, asa ca in acest an m-am foslosit de ce aveam prin casa - Moment) aplicati patru cornete in forma punctelor cardinale pe cercul desenat.


    Pasul 3: Dupa ce ati facut delimitarile, umpleti spatiul ramas gol cu alte corente. La sfarsitul acestei "actiuni" cornita voastra o sa arate ca o floricica cu multe petale.


    Pasul 4: Pe al doilea cerc desenat lipim din nou patru cornete in forma punctelor cardinale.


    Pasul 5: Umplem din nou spatiul dintre ele.


    Pasul 6:  Aplicam globuri, fundite, conuri de brad sau orice dorim pentru a face coronita cat mai deosebita,  iar in zonele in care ni se pare ca au mai ramas locuri goale mai fixam ale cornete (eu nu mai folosesc lipici pentru acest pas pentru ca acestea se vor "sprijini" fara probleme de cele puternic fixate), in acest fel veti avea o coronita bogata.
Tadaaaa. :)

    Nu e mare filozofie, nu-i asa? Sper ca v-a placut tutorialul meu si daca mai aveti intrebari va stau la dispozitie. :)
    Ce ziceti, saptamana viitoare mai incercam ceva?

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like

0 comentarii: