Review: Demachiant bifazic Balea

marți, noiembrie 13, 2012 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Astazi va voi vorbi despre un produs care e de foarte multa vreme pe lista mea de cumparaturi dar mereu am amanat achizitia. Din ce motiv, nu stiu, dar pot sa va spun ca regret...regret enorm ca nu l-am luat pana acum... Dar cum niciodata nu e prea tarziu, am profitat de ultima colaborare  si l-am achizitionat.
    Astazi Demachiantul bifazic Balea este in rolul principal.



Sistem de dozare: 


Ingrediente:


Ce spune producatorul:
- Demachiant de ochi in doua faze care inlatura machiajul ochilor dar si rujul rezistent la transfer. Contine provitamina B5 care hidrateaza pielea.

Ce spun eu:
- Desi imi era frica si credeam ca nu o sa-mi placa datorita consistentei uleioase, iata ca m-am inselat. 
- Am fost uimita de eficienta lui, machiajul este eliminat in "doi timpi si trei miscari" chiar si cel rezistent, iar pielea ramane doar putin, putin uleioasa dar nu ma deranjeaza acest aspect deoarece folosesc un gel de spalare dupa demachiere;
- In cazul in care nu stiati, produsul trebuie agitat inainte de a-l aplica si stiu ca multa lume se plangea ca se separa destul de repede. Eu procedez in felul urmaor:  lipsesc discul demachiant de sistemul de dozare, agit bine, bine dupa care il aplic pe disc. In acest mod nu am probleme;
- Sistemul de dozare mi se pare eficient, nu cred ca ar fi putut ambala in alt mod un demachiant bifazic, iar ambalajul este micut si practic;
- Nu are miros;
- Are o cantitate de 100 ml si este valabil pana in decembrie 2014;
- Are un pret de 7 lei si il puteti gasi pe rafturile magazinelor DM.

In concluzie, va spun cu mana pe inima ca merita incercat! Imi place foarte mult, il voi recumpara cu siguranta si ma bucur ca am gasit din nou un produs ieftn si eficient.

Ati folosit acest demachiant? Daca da, v-a placut la fel de mult ca si mie?

Kiss Kiss Dee




You Might Also Like

0 comentarii: