Read, read and then read some more

duminică, noiembrie 04, 2012 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Am preluat aceasta leapsa simpatica de la Alina lui Brumarel, care a fost foarte draguta si si-a invitat blogroll-ul la interogatoriu. Mi-a placut foarte mult tema si nu aveam cum sa o ratez.

Sursa

1. Cand faci o pauza de la citit, folosesti un semn de carte sau indoi un colt al paginii?
Intotdeauna folosesc un semn de carte, iar in cazul in care nu am unul la indemana improvizez ceva. Nu imi place sa indoi paginile, imi place sa am carti cu un aspect frumos, nu chinuit.

2. Ai primit in ultimul timp o carte? Daca da, care a fost aceasta?
Da, ultima carte am primit-o de la  Alexandra si se numeste Padurea Norvegiana de Haruki Murakami.

3. Citesti in baie?

Nope, nu am timp. :))

4. Te-ai gandit vreodata sa scrii o carte? Daca da, despre ce?
Cred ca toata lumea are idei pentru o carte, cel putin.

5. Care este cartea ta preferata?
Am mai multe carti preferate, dar cred ca preferata mea pana in prezent este Mandrie si prejudecata de Jane Austen.

6. Iti place sa recitesti unele carti?
Da, dar nu am mai facut acest lucru de mult timp. Momentan prefer sa citesc cartile pe care le am si pe care imi doresc de mult timp sa le citesc si nu am avut ocazia.

7. Ce parere ai despre o intalnire cu autorii cartilor pe care le apreciezi si ce le-ai spune?
Cred ca le-as multumi.

8. Iti place sa vorbesti despre ceea ce citesti si cu cine?
Da, mai ales cu prietenul meu, desi avem gusturi destul de diferite in materie de lectura, dar eu incerc sa il atrag in zona mea. :)

9. Care sunt lucrurile care te determina sa alegi o carte anume?
Depine, in general imi atrag atentia recenziile, actiunea, autorii. De exemplu, pentru Jocurile foamei a fost suficient un reportaj la TV in care spuneau ca a inceput o noua nebunie asemanatoare cu Twilight pentru o noua serie captivanta. Am stiut ca trebuie sa le citesc.

10. Care crezi ca este o "lectura obligatorie", o carte pe care toata lumea trebuie s-o citeasca?
Nu pot sa spun ca exista o lectura obligatorie, consider ca toata lumea ar trebui sa citeasca, parerea mea este ca cititul iti dezvolta imaginatia, creativitatea, vocabularul intr-un cuvant, te ajuta sa cresti.

11. Care este locul tau preferat pentru lectura?
Patul, canapeaua sau scaunul din bucatarie. :)

12. Cand citesti, asculti muzica sau preferi linistea?
Prefer sa imi devorez cartile in liniste.

13. Ai citit carti in format electronic?
Da.

14. Citesti numai carti cumparate sau si carti imprumutate?
Si cumparate si imprumutate. Nu prea am de la cine sa imprumut deoarece multe persoane prefera sa isi redirectioneze finantele catre altceva decat achizitionarea cartilor, dar daca aud pe cineva care are o carte buna clar o cer si eu.

15. Fa un top 5 al celor mai bune carti/serii pe care le-ai citit vreodata.
Doar cinci? ;))

- Mandrie si Prejudecata - Jane Austen;
- La rascruce de vanturi- Emily Bronte;
- Seria Twilight - Stephenie Meyer;
- Mananca, roaga-te, iubeste - Elizabeth Gilbert;
- Inger si demon - Dan Brown.

16. Top 5 carti/serii pe care imi doresc sa le citesc (am introdus si acest ultim punct, nu de alta dar vreau sa ii scriu lui Mos Craciun si vreau sa am lista pregatita din timp).
- Si am spus da - Elizabeth Gilbert (continuarea cartii Mananca, roaga-te, iubeste - cum sa nu iti doresti sa o citesti?);
- P.S. Te iubesc - Cecelia Ahern (cine a vazut filmul cred ca ma intelege);
- Diavolul se imbraca de la Prada - Lauren Weisberger ( m-am regasit in film, bine eu nu am ajuns la partea in care sa fiu apreciata pentru ca nu am fost ata de rezistenta, dar simt nevoia sa citesc si cartea, cred ca e foarte amuzanta);
- Pe aripile vantului -  Margaret Mitchell (nu cred ca mai necesita explicatii...);
- Cincizeci de umbre ale lui Grey - E. L. James (trebuie sa vad si eu cu ce se mananca aceste carti, doar sunt noile carti in trend ;))).

    Voi ce preferinte aveti? Va astept la sectiunea de comentarii iar blogroll-ul meu care nu a facut aceasta leapsa, este de asemenea invitat la acest mini interogatoriu.

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like

0 comentarii: