ShoeBox: Cadoul din cutia de pantofi

joi, noiembrie 15, 2012 bydee-make-up 0 Comments

Buna dimineata,

    Cred ca toata lumea iubeste cadourile. Mie personal imi place atat sa primesc, cat si sa daruiesc. Nimic nu se compara cu reactia unei persoane care primeste un cadou, fata care i se lumineaza, ochisorii care stralucesc si zambetul care isi face aparitia din ce in ce mai larg. In acest an am avut parte de foarte multe surprize placute iar in momentul in care am aflat despre acest proiect mi-am spus ca nu am cum sa nu particip.
   ShoeBox este o initiativa de ajutorare a copiilor orfani, proveniti din familii dezorganizate sau foarte sarace. De 6 ani, ShoeBox incearca sa le faca sarbatorile de iarna mai placute pentru ei. Oricine poate face o bucurie pentru un copil de Craciun.  De sa nu participam si noi?


     Eu m-am mobilizat deja, am fost foarte fericita in momentul in care am gasit si Sibiul pe lista locatiilor unde se pot aduce sau trimite colete. Puteti verifica si voi aceasta lista, sunt foarte multe locatii de colectare a Cadourilor din cutia de pantofi, pentru mine aceasta a fost singura problema care de altfel este si rezolvata.


 
    Toate detaliile despre campanie le puteti gasi pe site-ul  ShoeBox sau pe pagina lor de  Facebook.
    Haideti sa fim mai buni, mai darnici si sa aducem cat mai mult zambete pe chipurile unor copiii nevoiasi! Ceea ce pentru noi pare atat de putin, pentru ei pare atat de mult... Sa le oferim un Craciun mai frumos!

    Termenul limita este 15 decembrie, ora 18:00, avem timp sa ne mobilizam si sa reusim sa facem ceva frumos impreuna! 

Pentru  cei care au site-uri sau bloguri si doresc sa sustina aceasta campanie puteti scrie un articol sau puteti afisa banner-ul campaniei pe care il gasiti tot pe site.

Kiss Kiss Dee
     

You Might Also Like

0 comentarii: