LOTD: Innocent

luni, noiembrie 19, 2012 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Postarea de astazi este putin mai diferita fata de postarile in care va prezentam machiajul zilei. De aceasta data "sedinta foto" a avut loc in natura, am profitat de peisaj, minunatele culori ale toamnei si de ce nu, de temperaturile care inca se mentin pozitive.
    Nu stiu daca v-am spus pana acum, dar imi place foarte mult portocaliul, mi se pare ca imi evidentiaza foarte frumos nuanta ochilor asa ca, am incercat sa ma asortez cu locatia si rezultatul a fost pe placul meu.
    








Produse folosite:
Machiaj ochi: 
- Primer Elf - Sheer;
- Baton corector Elf - Apricot Beige;
- Fard quatro GA-DE nr. 22
- Fard Beauties Factory nr. 519;
- Paleta Coastal Scents - Prism Palette;
- Creion Ada - Alb  (linia apei);
- Creion Ga-De - Intense - Brown;
- Mascara Maybelline - Cat Eyes - Black.


Machiaj ten:
- Fond de ten Ever Lasting - Oriflame - Nuanta Nude Pink;
- Bronzer Ga-De nr. 66.

Machiaj buze:
- Ruj Power Shine Colour Breeze - Pink Paradise;
- Glossy Lipbalm Cherry Kiss Essence.


Ce parere aveti? Trebuie sa recunosc, mi-am dorit de multa vreme o "sedinta foto" intr-un decor de acest gen.

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!




You Might Also Like

0 comentarii: