Collective haul

miercuri, noiembrie 14, 2012 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Aveam de gand sa fac aceasta postare la sfarsitul sapatamanii dar pur si simplu nu m-am putut abtine. Astazi va prezint ce am mai primit si ce am mai cumparat in ultima perioada (a se observa cat de cuminte am fost).


O sa incep cu ce am primit, in momentul in care ma intorceam de posta cu pachetelul ma simteam ca un copil la care mosul a venit mai devreme. Thank you Miu Miu, caci despre premiul castigat pe blogul ei este vorba in propozitie.
    In sfarsit am si eu placutele mele, stampiluta si 3 oje:


Carusel fimo cu floricele frumoase, frumoase:


Si....manichiura cu catifea, alb si negru:


Miu Miu si Pink Nails va multumesc foarte mult pentru aceste minunatii.

Acum sa trecem la achizitiile mele:

- Pudra de argila Aslavital - am prins-o saptamna trecuta (cred) la oferta in Kaufland cu 9 lei, ii voi face un review in curand, tot ce va pot spune pana atunci e ca nu o sa imi lipseasca nicioata din casa, aceasta e a 2-a cutie pe care o cumpar.


- Pudra compacta Oriflame - nuanta Light, din pacate prea deschisa pentru tenul meu, nutiu de ce am ales o nuanta chiar atat de deschisa, dar o combin eu ceva.


- Si bineinteles, am reusit sa pun mana pe dotting tool-ul de la Avon, l-am luat la oferta, 7 lei  Imi place foarte mult.


    Acestia sunt noii membrii ai familiei mele de cosmetice, abia astept sa ma joc putin cu ele.  :) Ce gen de manichiura ati dori sa vedeti pe blog (eu cred ca stiu ce v-a starnit curiozitatea, dar vreau sa stiu sigur, sigur)?

    Voi ce ati mai achizitionat in ultima perioada?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like

0 comentarii: