Review: Burete de celuloza pentru fata

sâmbătă, noiembrie 03, 2012 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Astazi doresc sa va vorbesc de o descoperire personala recenta. Luna trecuta am achizitionat de la Oriflame setul de bureti din celuloza pentru fata. Nu consideram ca am neaparat nevoie de acest produs dar vazandu-i la oferta m-am lasat tentata.
    Daca nu ati observat buretelul sus numit in catalog, arata in felul urmator:



Ce spune producatorul:
Set de doi bureti pentru curatarea fetei. Ideali pentru indepartarea mastilor, dar si a cremelor abrazive. Material: celuloza.

Ce spun eu:
- In primul rand ma intreb de ce nu i-am incercat pana acum?
- La prima vedere par destul de rigizi dar odata ce sunt in contact cu apa devin moi si flexibili;
- Ii consider perfecti pentru curatarea fetei;
- Curata eficient mastile, inclusiv pe cea cu argila naturala care dupa parerea mea este cea mai buna masca dar si cea mai greu de curatat;
- In cazul in care nu folosesc masca, aplic un strop de gel de curatare si buretetii isi fac treaba mai mult decat admirabil;
- Ii puteti achizitiona prin intermediul consultantilor Oriflame, la un pret standard de 7 lei, eu i-am achizitionat la oferta cu 4 lei.


In concluzie, imi plac si ii recomand. Pe langa faptul ca fata este foarte fin curata, reduc si consumul de produse de curatare (aveti nevoie de o cantitate mult mai mica din produs in cazul in care folositi bureteii). Ma declar foarte multumita de ei.

Voi ati incercat bureteii? Daca da, ce parere aveti despre ei?

Kiss Kiss si un weekend de vis!

You Might Also Like