NOTD: Midnight Romance

joi, noiembrie 08, 2012 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Avand in vedere ca astazi avem mai multe motive de bucurie, e o zi in care sarbatorim, doresc sa va prezint o manichiura care mie mi-a placut foarte mult si care mi se pare ca are un aer de sarbatoare. Cum sa nu imi placa daca am folosit doua dintre ojele mele preferate: Midnight Blue - Oriflame - baza si Time for Romance - Essence (sunt indragostita de ea, v-am mai prezentat-o si aici). Cred ca nu are rost sa va mai spun ca trezeam uneori uitandu-ma obsesiv la unghiutele mele, daaa, chiar mi-a placut foarte mult.
    Daca nu ma credeti, priviti si dovada:





Ce parere aveti? Nu-i asa ca e frumoasa?

Nu in ultimul rand, doresc sa le urez si pe aceasta cale La multi ani! tuturor celor care poarta numele de Mihaela, Gabriela, Mihai si Gabriel.


Kiss Kiss Dee

You Might Also Like

0 comentarii: