Trips Bucket List 2015

vineri, ianuarie 02, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello hello,

    Dupa ce ne-am laudat bine cu comorile pe care le-am descoperit anul trecut, ne-am asezat in fata calculatoarelor si am inceput sa pregatim lista cu locuri "de cucerit" pe 2015.
     Daca in anii trecuti ne-a fost destul de greu sa ne decidem, anul acest totul a mers perfect. Fiecare stia care sunt locurile in care doreste sa paseasca (sau sa gafaie, in cazul meu).
     Cu optimism si voie buna am pregatit Trips Bucket List-ul pentru frumosul 2015 si acum vi-l prezentam si voua.



    Cateva locatii se aflau pe lista dorintelor rostite sau nerostie dar am pus la cale un plan de atac bine elaborat in care am inclus zece locatii in care vrem sa ajungem neaparat. Sunt sigura ca pe parcurs se vor ivi si altele dar in momentul de fata ne axam pe cele zece de mai jos.

1. Iezerele Cindrelului;

Sursa


2. Poarta Zmeilor si Balconul de pe Bendeleu;

Sursa
3. Castelul Peles;

Sursa


4. Babele si Sfinxul;

Sursa

5. Varful Omu;

Sursa

6. Cascada Bigar... da...e pentru a 3-a oara prezenta pe lista noastra...

sursa

7. Tura Chica Pietrilor - Cabana Suru;


8. Varful Moldoveanu;

Sursa

9. Varful Vanatarea lui Buteanu;

Sursa
10. Sarmizegetusa;

Sursa
    Dupa cum puteti observa avem planuri mult mai indraznete decat in anii anteriori dar avand in vedere faptul ca am facut primii pasi printre nori, ne-am propus sa cucerim si cateva varfuri pentru a fi pe deplin multumiti.
     Acum tot ce ramane e sa asteptam temperaturi pozitive si carari insorite. 
    Tineti-ne pumnii! Sunt convinsa ca va urma un an plin de satisfatii si aventuri frumoase!

Kiss Kiss Dee


You Might Also Like