LOTN: New Year's Eve is almost here. Are you ready?

luni, decembrie 30, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Luna aceasta am fost mai hatrnica in privinta propunerilor pentru machiajul destinat sarbatorilor. Cred ca ati observat, nu-i asa?
    Ei bine, astazi, pe ultima suta de metri, va propun un machiaj special pentru inceputul noului an. Am folosit negru, albastru si roz peste care am aplicat un strat usor de fard pulbere roz-auriu. Eu am fost foarte multumita de rezultatul pe care l-am obtinut si, alaturi de fotograful de serviciu am incercat sa redam cat mai fidel nuantele acestui machiaj. Pot spune ca am reusit in proportie de 80% asa ca sper ca si voua sa va placa propunerea mea.
    Daca tot e vorba de o ocazie speciala, am apelat la cateva bucle lejere obtinute cu ajutorul banderolei (mi se pare cea mai usoara si comoda tehnica pe care am incercat-o pana acum) care ar fi rezistat mult mai mult daca as fi reusit sa ma abtin si sa nu ma joc mereu cu ele...













Close-up: 







   
    Produse folosite:
    Machiaj ochi:
- Corector Camouflage Liquid Farmasi - no. 02;
- Primer ELF - Sheer; ;
- Paleta MUA - Glitterball;
- Fard Ga-De - no. 31;
- Creion Karadium - no. 05;
- Eyeliner Essence - Midnight in Paris;
- Mascara Cat Walk - Golden Rose;
- Gene false ES - kkcenterhk;
- Adeziv DUO - black;
- Kit sprancene MUA.


Machiaj ten:
- [Sheer Skin] Perfect Natural BB Cream - R100D - no.23;
- Silky Touch Compact Powder - no 04;
- Fard Silky Touch Pearly Eyeshadow - no 115;
- Fard Mimididi 3D Diamond Powder EyeShadow.

Machiaj buze:
- Golden Rose Lipstick - no 79;
- Gloss Ga-De - no. 146.

Ce parere aveti despre propunerea mea? Voi ce culori veti purta?

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!




 


You Might Also Like