InstaMania #8

luni, mai 19, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

  Saptamana trecuta am sarit peste InstaMania deoarece am avut atat de multe lucruri dspre care sa va povestesc incat mi-am permis sa o las pe banca de rezerve dar astazi, am revenit pe baricade.
   Voi incerca sa va prezint cate putin din fiecare saptamana care a trecut astfel incat sa nu va plictisesc.
    Ce parere aveti?


    Luna mai a debutat cu o mini vacanta. Am poluat Instagramul cu poze de la Lacul Bezid despre care v-am vorbit aici dar nu m-am putut abtine. De altfel, si postarea de azi o sa aiba mai multe poze din excursii decat din "viata de zi cu zi".


Am prins si un curcubeu ...


Zambete ...


    Marius a venit cu ideea badmintonului. Ne-am distrat copios.


Follow me - ul aferent ... ( idee preluata de la muradosmann).


 Unul de la Cascada Balea. V-am vorbit despre acest loc minunat aici.


    Si unul de la Sighisoara, locatia in care ne-am petrecut ziua de ieri. V-am mai povestit de unul dintre orasele noastre preferate aici.


Daca tot vorbim despre Cascada Balea ...


Poza cu bocancii ...


    Romania e frumoasa!


    Si printre altele mai alergam ... am atins un nou record cu care ne mandrim ... Deena a fost cea care a sesizat numarul caloriilor arse. Mi s-a parut foarte amuzant ...


    Insurgent mi-a monopolizat aceasta luna. din pacate la capitolul timp liber stau extrem de prost asa ca citesc din cand in cand cateva pagini captivante si-adorm.


   Scurt si la obiect, cam atat despre ultimele saptamani.
   Pentru mai multe poze cu de toate pentru toti, ne vedem pe Instagram. Eu sunt bydeemakeup.

    In incheiere doresc sa stiu daca va plac postarile de acest gen sau daca ati prefera sa vedeti altceva aici, pe blog. Sunt curioasa, astept raspunsurile voastre.

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like