10 pentru inspiratie ... #10

luni, martie 09, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Vine, vine primavara...Acum zau ca vine!
    N-o sa i se mai motiveze nicio absenta, nimic n-o mai poate scuza!
   Cu aceasta ocazie am decis sa resuscitez rubricuta care stiu ca va placea, mai exact: 10 pentru inspiratie...
    Am lasat-o sa hiberneze putin dar de astazi mi-am propus sa revin la forma initiala asa ca bilunar o sa va prezint 10 tinute de nota 10 care ma inspira.


    Trebuie sa recunosc ca, aceasta perioada a anului este cea care imi place cel mai putin: astept cu nerabdare ca natura se redevina verde si totul mi se pare atat de trist fara copaci inmuguriti, fara floricele... Chiar ieri ma uitam la cateva poze de anul trecut si oftam cu nostalgie...Anul trecut primavara a fost mai harnica...
    Sa revenim la subiectul postarii de azi: pantaloni, pulovere supradimensionate, tinute feminine. Cu tinute de acest gen intampinam primavara.
    Sper sa fie pe placul vostru!

Sursa

Sursa

Sursa

Sursa

Sursa

Sursa

Sursa
Sursa

Sursa

Sursa

    Ce parere aveti despre tinutele pe care vi le-am prezentat astazi?
    Va plac? Va reprezinta?

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like