Poftiti la... un spectacol pirotehnic?

duminică, septembrie 06, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    La cererea voastra, astazi va invit la... un spectacol pirotehnic.
    Din curiozitate, vinerea trecuta am mers la deschiderea Festivalului Medieval "Cetati Transilvane" si, dupa ce am anlalizat temeinic programul am observat ca la sfarsitul zilei in jurul orei 22:30 va avea loc un spectacol pirotehnic.  
    Ce-o fi? Cum o fi? Mai ramanem? Acestea au fost intrebarile de baza desi raspunsurile erau destul de evidente. 
   Nu ne-am informat deloc, auzisem doar in stanga si-n dreapta ca vom avea parte de un show senzational. Trupa Crispus era cea care al lansat invitatia iar noi, am asteptat cu nerabdare ora 22:30.


    In momentul in care am ajuns in Piata Mare, am observat faptul ca fantana arteziana functiona si ma intrebam care era motivul pentru care au renuntat la atat de mult spatiu de promenada. Dupa un timp am inteles...
   Dupa deschiderea oficiala a festivalului ne-am plimbat, am facut cateva fotografii, am omorat timpul asteptand cu nerabdare inceperea show-ului. La o ora putin mai inaintata, am vazut ca lumea incepe sa se adune in jurul fantanii. Hopa...Hai si noi!
    Si a-nceput!
   Nu vreau sa va mai retin cu detalii suplimentare, pentru ca stiu ca pozele sunt cele care v-au starnit curiozitatea asa ca... Priviti! E impresionant!
    










    Nu stiu cat a durat spectacolul (ni se promisesera 20 de minute, cred ca au fost mai multe dar mie mi s-a parut ca totul s-a desfasurat cu o viteza ametitoare) dar zau ca nu pot sa descriu in cuvinte toate senzatiile, toata atmosfera pe care au creat-o.
    Eu eram cu onomatopeele si cu asigurarea spatiului pentru a inainta, Marius fotografia fara oprire iar la sfarsit am zambit, spunandu-ne ca am participat la un show cu adevarat incendiar.
    Bineinteles, dupa ce am ajuns acasa am adunat si cateva informatii referitoare la cei care ne-au incantat si am aflat ca trupa a fost infiintata in 2003 la Sibiu de catre niste tineri cu preocupari neobisnuite - joaca cu focul. De asemenea, am mai aflat ca spectacolele difera in functie de envenimentul la care participa asa ca... stiu ce vreau la nunta mea, in cazul in care nu o voi organiza intr-o cofetarie. Ha! Ha!
    Trecand peste nelinistile mele intelectuale din zorii unei duminici ploioase va intreb: pofiti la... un spectacol pirotehnic?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like