InstaMania #117

marți, septembrie 05, 2017 bydee-make-up 0 Comments


Hello ladies,

   Am revenit cu forte proaspete si cu mult mai multa ambitie! E toamna in adevaratul sens al cuvantului si acum nu imi mai pot motiva absenta punand vina pe sezonul estival si pe caldurile molesitoare. Acum, la 6 dimineata mercurul din termometre abia daca ajunge la 11 grade asa ca da, sunt fresh si pregatita pentru o toamna plina cu activitati diverse.
     Episodul de astazi, reprezinta o scurta retrospectiva a ultimelor saptamani din aceasta vara si sper sa va placa si treceti peste delasarea mea din ultima perioada. Sa-i dam drumul!

    Una dintre excursiile care mi-a facut inima sa-mi creasca, a ma relaxeze si sa-mi ofere momentele acelea de care te bucura doar in preajma muntelui, a fost la varful Vanatoarea lui Buteanu. Nu il mai vizitasem de vreo doi ani asa ca m-am bucurat enorm in momentul in care am ajuns sus, printre nori.
    Romania magica a fost obligatorie.

    Dupa ce am reusit sa scap de o buna parte din roscatul pe care-l putam in plete, un colet de la Schwarzkopf m-a dat cu totul peste cap. Inca nu am avut curaj sa exeperimentez nicio culoare dar cred ca voi incepe cu spray-ul pastel urmand ca nuantele mai intense sa-si intre in drepturi pe la mijlocul toamnei.

    Pentru ca iubesc apa si pentru ca-mi place sa ma balacesc, in ultimele zile de vara am mai profitat de o escapada dar apa era atat de rece incat n-am putut sa ma bucur asa cum se cuvine de frumusetea acelei zile. Ce pacat!

   M-am bucurat foarte mult in momentul in care am receptionat coletul de la Bottega Verde deoarece s-au miscat rapid, au fost prompti si nu am avut decat cuvinte de lauda la adresa lor. Asa da!

    Duminica am hoinarit pe cararile frumosului Cindrel si pot sa spun ca a fost o experienta pe care n-o voi uita niciodata. A avut de toate: soare arzator, fulgere amenintatoare, ploaie furioasa, ploaie mocaneasca, poteci intortocheate dar mi-a placut si as repeta experienta fara sa stau pe ganduri (as alege un traseu mai bine marcat). Mi-era dor de durerea aceea placuta a muschilor, de relaxarea psihica de care te poti bucura din plin si de magarusi, catei si toate animalele (domestice) pe care le poti intalni pe parcursul unui traseu de munte.

    Si-am incalecat pe-o sa si v-am prezentat InstaMania! Sper ca v-a placut episodul de azi si va promit ca din aceasta toamna o sa fiu mai activa. Parol!

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like