NOTD: Festive nails

vineri, decembrie 23, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

   Acum, cand sarbatorile bat la usa iar sursele de inspiratie rasar ca ciupercile dupa ploaie, am decis sa vin cu o propunere. Ce propunere? O manichiura, bineinteles!
    Daca in anii trecuti ma indreptam spre rosu si auriu, in caest an mi-am propus sa comit o "aroganta" si sa ma prezint in fta voastra cu o manichiura in tonuri albastrui. Am ales un pigment de la Born Pretty Store pe care l-am aplicat peste o baza inchisa la culoare iar rezultatul a fost un albastro-movo-holo care m-a incantat iar pe doua unghiute accent am stampilat cu atentie un model care te duce cu gandul la niste fulgi de nea abstracti (sau mie asa mi s-a parut, puteti sa ma contraziceti daca doriti).
    Dupa o pauza in care nu am purtat foarte multe modele pe unghiute, aceasta manichiura a venit la fix. Am admirat-o in timp ce degetele-mi alergau peste tastura si parca totul a mers mai cu spor datorita unghiutelor mele simpatice.






    Deci, ce parere aveti despre propunerea mea? Primeste o nota de trecere din partea voastra?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like