InstaMania #90

luni, decembrie 05, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


    E decembrie iar eu sunt foarte incantata! Nici nu imi mai aduc aminte cand a fost ultimul an in care ultima luna a sa sa ma bucure atat de mult. Poate si din cauza ca temperaturile scazute nu sunt chiar atat de inspaimantatoare, sau poate fiindca toata lumea pare atat de vesela in preajma sarbatorilor. Hmm... nu stiu, n-am nicio explicatie dar ma bucur ca am ajuns la acest nivel (nu credeam vreodata ca lunile de iarna ma vor face sa zambesc).
    Sa fie si mini-vacanta e vinovata, pentru ca nu m-am mai bucurat de ceva vreme de atatea zile libere? Ce bine-a fost si ce repede au trecut zilele! Asa se-ntampla mereu!
    Dar, sa nu mai plangem si sa revenim la subiectul postarii de azi. InstaMania a ajuns la episodul 90 iar acest lucru adauga un strop de bucurie-n plus in sufletul meu.
    A fost o saptamana frumoasa si abia astept sa va prezint si voua cateva franturi din ea.


    Sibiul a fost asaltat de turisti si din caest motiv n-am reusit sa vedem si Podul Minciunilor impodobit, luminand feeric seara. Nu-i nimic, nu e timpul pierdut! Vom merge intr-una din serile  din timpul saptamanii si ne vom bucura de el asa cum se cuvine. Zilele acestea l-am lasat sa se bucure de atentia musafirilor.


    Nicio mini-vacanta fara o vizita la Donuterie!


    Dozele de relaxare au fost mereu prezente in peisaj.


    In 1 Decembrie am facut o plimbare primbare prin Muzeul Astra si ne-am bucurat de privelistea de iarna. Frumos, frumos!


   Si daca e mini-vacanta si timpul liber e prezent, ce-am putea sa facem? Ei bine, eu am inhatat vopseaua semipermanenta Directions si mi-am colorat podoaba capilara in nuanta Dark Tulip. Imi place foarte mult rezultatul final si o sa pregatesc si un review special pentru acest produs.


    Si, rezultatul final....


    Duminica am revenit la una dintre activitatile de care nu-mi facusem timp de ceva vreme. Asa cum pentru altii cartile de colorat pentru adulti sunt o metoda de relaxare, asa sunt pentru mine coronitele hand-made. In curand va voi prezenta si rezultatul final. Abia astept!



    Si-am incalecat pe-o sa si v-am prezentat InstaMania. 
    Sper ca v-a placut si episodul de azi si daca doriti sa va delectati cu mai multe poze, ne vedem pe Instagram. Eu sunt @bydeemakeup.

   Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme

You Might Also Like