Review Apa Termala Ivatherm

marți, iulie 03, 2012 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Am ajuns la ultima saptamana a Campaniei Ivatherm: Cate lucruri imparti cu femeile din viata ta?, iar primul produs din beauty box-ul oferit de Trender si Ivatherm pe care vi-l voi prezenta este Apa termala Herculane.
    Ca si introducere as dori sa va prezint cateva generalitati ale proprietatilor apei termale:
    Apa termala Herculane are un efect calmant si anti-iritant asupra pielii. Schimbarile climei, alimentatiei si modului de viata au dus la o crestere a frecventei pielii sensibile in randul populatiei generale. De aceea, cosmetologia apeleaza tot mai mult la remedii traditionale cum ar fi apa termala. Considerata 'apa vie', apa termala Herculane cu nivel mediu de mineralizare are beneficii importante asupra pielii.
   Proprietatile anti-inflamatorii ale apei termale Herculane au fost demonstrate stiintific prin studii farmacologice si clinice in Romania si Franta. Concluziile studiilor recomanda utilizarea apei termale Herculane in tratarea multiplelor afectiuni dermatologice : piele sensibila si reactiva, atopie, eczeme, prurit, urticarie, dermatoze inflamatorii.
    Apa termala Herculane Ivatherm poate fi achizitionata din farmacii arata in felul urmator:


Producatorul o descrie in felul urmator:
Calmeaza si decongestioneaza pielea sensibila. Apa termala Herculane din produsele Ivatherm provine dintr-un izvor termo-salin, Hercules I, colectarea avand loc la iesirea din stanca. Ea izvoraste de la 2000 m adancime, prin peretii de roca ai muntelui, intr-o zona nepoluata, fara industrie.
Indicatii:
» Piele sensibila si reactiva, piele imbatranita
» Eritem solar
» Reactii alergice
» Acnee, eczeme, prurit, urticarie la cald sau frig
» Dermatoze inflamatorii
» Dupa epilare, dupa demachiere, dupa ras.

Mod de folosire:
Se pulverizeaza pe piele un strat fin. Se lasa sa actioneze cateva minute, dupa care se tamponeaza usor.

Compozitie:
Este bogata in minerale si oligoelemente indispensabile ( Fe, Cu, Zn, Ca, Al, Mg ). Are o mineralitate medie ( 2500 mg/l ). Mineralizare caracteristica per litru: HCO3 - 128mg, Calciu - 180 mg, Magneziu - 4.86 mg, Fier - 318 μg, Aluminiu - 275  μg, Zinc - 124 μg, Cupru - 24 μg, Mangan - 45 μg.

Ingrediente:
» Apa, Nitrogen.

Parerea mea:
» Este singurul produs pe care l-am folosit anterior inceperii acestei campanii si care mi-a lasat o impresie foarte buna de la prima utilizare.
» Il consider un produs multifunctional.
» Pe ambalaj gasiti toate informatiile pe care vi le-am prezentat si eu (ingrediente, compozitie, proprietati, mod de folosire) pentru mine acesta fiind un mare plus;
» Folosesc apa termala dupa demachiere ( pulverizez dupa care o las sa se absoarba in piele); 
» Dupa expunerea la soare, poate fi folosita si in timpul expunerii la soare (mie mi-a fost mila sa o folosesc pentru ca se consuma  repede iar eu sunt ca o soparla uneori); 
» Dupa epilat - are un efect antiinflamator, eu am recomandat-o si persoanelor care au pielea sensibila iar acum o folosesc constant;
» Prietenul meu o foloseste dupa ras pentru ca are tenul sensibil si ii place foarte mult efectul ei;
» Dupa folosire imi simt pielea revigorata;
» Poate fi achizitionata intr-o cantitate de 100 ml sau 200 ml;
» Pretul standard este de 22.48 lei, dar pe site-ul Ivatherm o puteti achizitiona la un pret promotional de 16.85 lei.

In concluzie, este un produs care imi place foarte mult si il recomand cu drag.

Ati folosit Apa Termala Herculane Ivatherm? V-a lasat o impresie la fel de buna ca si mie?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like

0 comentarii: