Review: Fond de ten EverLasting - Oriflame

miercuri, octombrie 03, 2012 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Dupa cum stiti, luna trecuta mi s-a propus sa testez noul fond de ten lansat de Oriflame. Am acceptat, bineinteles pentru ca doream sa vad daca intr-adevar perfectiunea intalneste rezistenta, iar dupa cateva zile acesta era deja in mainile mele.
    Daca nu stiati, in Campania 14 a fost lansat Fondul de ten EverLasting, iar acum este disponibil pentru toata lumea.
    Produsul arata in felul urmator:







Ingrediente:



Ce spune producatorul:
Fond de ten ultra-eficient, cu Tehnologie Patentata de Ingrijire a Pielii si multiple beneficii asupra tenului. Testele clinice au confirmat rezistenta la transfer, pentru un efect de lunga durata. Formula lejera contine silicon, ce contribuie la obtinerea unui aspect final catifelat si mentinerea unei senzaţii de confort. Acoperire medie spre mare.

Ce spun eu:
- Primul lucru pe care l-am observat si m-a bucurat a fost ambalajul. Fondul de ten este protejat de o cutie din carton, de pe care poti obtine toate informatiile care te intereseaza, inclusiv ingredientele produsului;
- Imi place datorita sistemului de dozare, prin apasarea pompitei se obtine cantitatea optima pentru o aplicare si de asemenea imi place ambalarea in sticla de plastic (nu imi mai fac probleme daca scap recipientul pe jos);
- Are un miros delicat si fresh, nu ma deranjeaza absolut deloc;
- Nuanta aleasa de mine se adapteaza nuantei tenului meu (Nude Pink) si sunt sigura ca la iarna nu voi avea problema diferentei intre fata si gat;
- Se aplica usor si se absoarbe rapid in piele;
- Tenul are un aspect odihnit, luminos, l-a adoptat de la prima aplicare (daca sunteti viziatoare noi ale blogului meu, tipul tenului meu este normal/uscat cu tendinte de ingrasare in zona T);
- Acoperirea este medie;

Inainte:

Dupa:



- Am facut Testul Tricoului Alb dupa cateva minute dupa aplicare, rezultatul fiind acesta:



















- Tricoul nu a ramas imaculat, dar nu pot spune ca a fost un rezultat care sa ma dezamageasca;
- Rezista pe ten, eu nu am avut probleme cu el.
- Singurul minus pe care i-l pot oferi este la capitolul SPF, dar nu consider lipsa acestuia o tragedie deoarece ca baza folosesc o crema care contine SPF;
- Are o cantitate de 30 ml;
- Valabilitatea sa este de 12 luni de la deschidere;
- Poate fi achizitionat prin intermediul reprezentantilor Oriflame, la un pret promotional de 21.99 lei.

In conluzie, este un fond de ten care raspunde tuturor cerintelor mele si care imi place. Si-a castigat locul in portfardul meu si il recomand cu drag.

Voi l-ati achizitionat? Daca da, ce parere aveti despre el?

Vreau sa le multumesc celor de la  Oriflame, pentru ca s-au gandit la mine si m-au ales pentru aceasta campanie!



Kiss Kiss Dee

You Might Also Like

0 comentarii: