Review: Fond de ten EverLasting Oriflame - parerea Stefaniei

sâmbătă, octombrie 13, 2012 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

  Dupa cum stiti, am avut un giveaway pe blog sponsorizat de Oriflame. Stefania, a fost foarte draguta si mi-a scris si cateva randuri despre experienta care a avut-o cu Fondul de ten EverLasting.
   Parerea mea cred ca o cunoasteti deja, asa ca astazi Stefania este autoarea review-ului.

" Buna Diana :)

Am promis ca revin cu impresii despre fondul de ten Ever Lasting de la Oriflame, asa ca iata-ma!Iti multumesc din nou pentru aceasta sansa atat tie cat si sponsorului. :)



De cand am primit fondul de ten am inceput sa il folosesc, eram tare curioasa si am reusit sa imi formez o impresie despre el.
Imi place, are o textura usoara cu o acoperire medie si este foarte usor de intins, cantitatea lui este de 30 ml.
Eu am ales nuanta cea mai deschisa Porcelain, dar cred ca si a 2 a nuanta mi s-ar fi potrivit destul de bine, imi place pompita lui pentru ca ofera exact cantitatea de care am nevoie atunci cand il folosesc. Ambalajul este foarte practic,este din plastic, iar el are un miros delicat placut.
Imi place ca nu incarca tenul si ofera un aspect placut si natural pielii, mie mi s-a parut ca tine cam 6 ore pe tenul meu .
Doua minusuri ar fi ca nu are factor de protectie, dar pentru asta putem folosi cremele, nu? si se transfera pe telefon..
Pot spune ca imi place noul fond de ten de la Oriflame , are un pret accesibil si cred ca mi-l voi achizitiona in viitor:)
O seara placuta sa ai:):* "

    Voi ati incercat acest fond de ten, va tenteaza?

Kiss Kiss si un weekend de vis!

You Might Also Like

0 comentarii: