Favoritele lunii august

vineri, august 30, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Si a mai trecut o luna ... si a trecut si vara (calendaristic cel putin) ... si a venit momentul sa va prezint catre ce produse mi-am intins tentaculele cel mai des in aceasta luna.
    Chiar daca acum ploua si e urat pot sa spun ca august a fost singura luna in care am simtit cu adevarat ca e vara. Cu canicula si temperaturi putin cam dureroase mi-am lut gandul de la produse foarte parfumate totul fiind light atat in privinta aromelor cat si in privinta machiajului - usor, simplu, rapid.
    

- Voi incepe cu partea la care nu am limite si anume gelurile de dus: pe Dove go fresh cu aroma de prune si flori de cires l-am desoperit in Italia si nu m-am putut intoarce in tara fara el. Are o aroma atat de placuta incat nu-ti vine sa mai iesi din baie. Imi place foarte mult, iar daca il voi gasi pe raftul magazinelor noastre fiti sigue ca il voi recumpara!
- Gelul de dus Yves Rocher nu are nevoie de prezentare, laude sau link-uri catre articolul in care i-am facut review. Imi place si o sa-l recumpar pana o sa imbatranesc.
- Daca data trecuta am uitat sa fotografiez lotiunea autobronzanta Alverde acum n-a mai scapat. Parerea mea nu s-a schimbat imi place, rezista bine si dupa exfoliere sau dus, nu raman pete inestetice (am avut probleme cu alte produse de acest gen, in momentul in care nu mai foloseam autobronzant iar straturile erau indepartate ramaneam cu pete de toata frumusetea).
- Gelul spumant antibacterian Gerovital este una dintre descoperirile acestei veri, imi place foarte mult si nu vreau sa se termine niciodata (pacat ca nu mai am decat cativa stropi);
- Lotiunile de corp Balea mi se par perfecte pentru vara, sunt usoare, se absorb rapid si nu lasa particule uleioase pe suprafata pielii. Cea cu mango a fost un cadou din partea Deenei care stia ca ma dau in vant dupa aceasta aroma. E un vis. Imi place si o voi folosi pana la ultima picatura;
- Despre corectorul Farmasi Camouflage Liquid v-am povestit aici. Imi place, imi place, imi place;
- Fardul de pleoape Terarcotta Harmony Mono de la Farmasi, mi-a fost un bun prieten in ultima perioada. Vi l-am prezentat aici;
- Rujurile MUA mi-au fost aproape in aceasta luna, in special nuantele cu numerele 7 si 15. Naturale si destul de rezistente, au fost cea mai buna alegere in momentul in care ma pregateam sa o iau la fuga spre diverse locatii;
- Despre peelingul cuticular - Farmec, v-am povestit aici. Este extraordinar dupa parerea mea;
- Ojele Golden Rose Holiday nr. 58 - o manichiura cu ea aici si oja Flormar nr. 424 - o intalniti foarte des pe blog au fost preferatele mele in aceasta luna.

La capitolul carti....


- As putea sa scriu asa: Guillaume Musso loveste din nou! Chemarea ingerului este o carte pe care nu trebuie sa o ratezi! Stiu ca am mai spus aceste lucruri dar Chemarea ingerului este cea mai cea! Pe cuvant, este o carte foarte buna care te tine cu sufletul la gura pana la final.
- Despre Suflete pereche -  Cecelia Ahern ce sa va spun .... Dupa ce am citit Disparuti fara urma am crezut ca si-a pierdut din magie dar nu... nu este asa! Este o carte excelenta, pe care am citit-o cu "portia" de teama ca nu cumva sa o termin prea repede. Romantica si antrenanta, o lectura delicioasa!

    Acestea ar fi preferatele preferatelor acestei luni. Voi ce ati mai folosit in ultima perioada?
    Ati descoperit ceva? Astept cu nerabdare comentariile voastre.

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like