Poftiti pe .... Valea Moasei?

duminică, august 25, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


    Weekend-ul trecut va rugam sa imi tineti pumnii pentru ca ma pregateam de o noua excursie si in timpul alocat acesteia nu aveam loc si de averse. Va multumesc! Am avut noroc!
    M-am tot gandit ce zona am mai putea vizita, ce loc cu munte, cascade si vai a ramas neexplorat prin zona. Google m-a salvat si de aceasta data si am gasit cateva descrieri foarte frumoase despre zonele de pe Valea Moasei. Pe langa faptul ca zona arata foarte frumos, mai era si aproape de Sibiu. Cum sa refuzi o excursie atat de atractiva?
    Valea Moasei se afla la o distanta de  aproximativ 35 km de Sibiu (Sibiu - Talmaciu - Sebesul de Sus - Valea Moasei), drumul este multumitor, in doi timpi si trei manevre am ajuns la Sebesul de Sus. Dupa documentarile mele stiam ca vom da de un drum forestier asa ca am lasat masina aproape de iesirea din sat si am luat-o la picior spre zona care ne interesa.
    La iesirea din Sebesul de Sus era o bariera, daca doreai sa treci cu autoturismul trebuia sa platesti o taxa (nici nu m-am gandit sa intreb care era cotravaloarea acesteia deoarece imi creste tensiunea cand vad asa ceva - adica daca vreau sau imi "prapadesc" masina pe drum forestier trebuie sa platesc, nu? Nu am vazut containere, toalete ecologice s.a.m.d care sa jusitifice acea taxa ...). Detalii, detalii...
    Ne-am continuat drumul (semnalizat cu bulina rosie) si am ajuns la peisajele de care ne era atat de dor... (dupa ce am trecut de zonele intesate de corturi, gratare, muzica, harmalaie).
   Frumos, frumos. nu ma credeti? Priviti putin.





Sursurul apei, racoarea padurii si linistea aceea iti ofera o senzatie de relaxare pe care nimic nu o poate egala.


    Stiam ca e o zona in care se intalnesc multe cascade si am continuat incet, ca intr-o plimbare drumul pe traseul sus numit. Din pacate, am avut o problema tehnica si un adidas mi-a facut zile fripte (o solutie temporara a venit in momentul in care din greseala mi-a alunecat picior intr-un paraias si m-a racorit bine, bine - uitasem cat de frumos e sa te joci cu picioarele in apa, pentru ca dupa acest episod toate traversarile au fost facute doar prin apa, doar in joaca) astfel incat nu am ajuns sa vizitam toata zona, dar am promis ca ne vom intoarce.
Va spun sincer ca merita.





    Sa nu va speriati in cazul in care vedeti ca drumul se termina (copacii care semnalizau traseul au fost taiati...)continuati sa urcati in zona mai abrupta si bulina buclucasa o sa va intampine din nou. Traseul este semnalizat pana la Cabana Suru.
    Ca o mica paranteza, pe drum veti fi insotiti de multi fruturasi prietenosi iar floricelele de munte va intampina la tot pasul.


    In concluzie, pot sa va spun ca am descoperi o noua zona minunata si data vitoare sunt sigura ca vom finaliza traseul (voi avea grija la incaltaminte, desi nici acum nu pot sa spun ca nu a fost corespunzatoare ci doar "rautacioasa").

    Sper ca v-a placut postarea de azi si nu v-am plicitisit cu toate parantezele mele.
    Si acum urmeaza intrebarea mea preferata: poftiti pe  ... Valea Moasei?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like