NOTD: Carnival in the night

miercuri, noiembrie 27, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


    Astazi, v-am pregatit o noua manichiura pe care inca o port pe unghiute.
    Sunt o fana a gradient-ului si de fiecare data cand vad o oja care contine glitter primul meu gand e: Oare cum ar arata un gradient cu ea?
   Manichiura de astazi este inclusa in aceasta categorie pentru ca am avut exact aceeasi reactie in momentul in care am vazut oja Carnival din coletul primit de la cosmania.ro.
    Am aplicat-o usor peste doua straturi de oja Golden Rose nr. 231 fiind atenta sa ordonez particulele de glitter pentru a obtine un rezultat care sa fie pe placul meu. Si am reusit! Am finalizat manichiura aplicand top coat-ul Gel Look si apoi mi-am admirat unghiutele.
    Sunt curioasa daca si voua va place.



Cele trei vedete:



Acum ca le-ati vazut ... ce parere aveti?

Sper ca va place pentru ca eu, inca o mai admir. 

Kiss Kiss Dee



You Might Also Like