OOTD: It's all about autumn

vineri, noiembrie 22, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


    Zile insorite, frunze ruginii, temperaturi placute ... Avem parte de o toamna care ne rasfata in fiecare zi iar eu incerc sa profit de fiecare clipa, de fiecare raza de soare.
   Ma gandesc cu tristete ca aceste zile sunt deja numarate si ca iarna incepe sa castige din ce in ce mai mult teren. Sper sa mai intarzie putin, sa mai poposeasca pe alte meleaguri fiindca eu nu sunt pregatita sa renunt la tinutele lejere pe care le abordez in ultima perioada. Cum incepe weekendul, renunt la outfiturile serioase si le iau pe cele mai...copilaroase.
    Tinuta de astazi, este incadrata in proportie de 100% in categoria de mai sus, ma simt foarte bine purtund-o si sper ca si voua sa va placa (chiar si celor care nu sunt fane ale colantilor).


V-am spus ca peste tot ne facem prieteni?


Am purtat:
- Colanti ROMWE;
- Top no name
- Jacheta ROMWE
- Esarfa no name
- Tenisi Tenisi Tally Weijl Super Black - Kurtmann.

Ce parere aveti despre tinuta mea?
Voi ce tinute purtati in weekend-uri?

Kiss Kiss Dee




You Might Also Like