Osteo Power - super puteri pentru oase sanatoase

duminică, decembrie 03, 2017 bydee-make-up 0 Comments


Hello ladies,

    Sau mai bine zis... Ho! Ho! Dragile babei! dupa o anumita varsta incepi sa auzi pocanituri si trosneli care vin din diverse zone ale corpului. Oasele incep sa iti spuna ceva iar sedentarismul nu este un factor care sa le ajute. Atunci, incepi sa cauti solutii care sa vina in ajutorul lor, sa unga balamalele si sa le lase sa functioneze fara sunete ciudate. Intr-adevar sportul este cel mai important dar cand nu reusesti sa il incluzi prea des printre prioritati, apelezi la ajutoare externe.

   Osteo Power este cea mai recenta descoperire pe care am facut-o, un supliment alimentar 100% natural ayurvedic, din plante medicinale indiene.
N-am stat prea mult pe ganduri in momentul in care mi s-a propus sa-l testez deoarece promisiunea sa mi s-a parut ca se incadreadeaza perfect in satisfaticerea nevoilor mele. 
    Contribuie la:
- formarea si mentinerea structurii si mineralizarii oaselor scheletului, a dintilor, parului, unghiilor si pielii;
- sustinerea procesului natural de refacere si remodelare a calusului in cazul fracturilor, precum si a densitatii osoase;
- formarea normala a colagenului, sustinand procesul de refacere a oaselor, tendoanelor, ligamentelor si cartilajelor dupa traumatisme sau efort fizic prelungit;
- sustinerea mineralizarii si structurii osoase la persoanele varstnice;
- sustinerea activitatii normale a inimii, a presiunii sanguine, a procesului de coagulare, a contractiei musculare si a functionarii normale a sistemelor nervos si imunitar.

    Cura mea de vitaminizare consta in doua pastile (doza recomandata e de 1-2 pastile de 3 ori pe zi) consumate zilnic si trebuie sa recunosc ca deja vad rezultate. In aceasta mini vacanta am avut de-a face cu activitati de incarcare/descarcare a unor cutii care aveau o greutate destul de infricosatoare dar le-am facut fata cu brio si am simtit doar cateva dureri usoare iar in ziua urmatoare am avut parte de prima sedinta de snowboard-ing... Cred ca va puteti imagina ce inseamna asta si daca nu, va spun eu: incordare si dureri de muschi la superlativ. Trebuie sa va spun ca nu m-am confruntat cu nicio febra musculara iar asta e un lucru maaare.
    Parca nici oasele nu mai semnalizeaza sonor in ultima perioada asa ca dupa un timp atat de scurt nu pot decat sa ma declar mai mult decat incantata si le voi consuma cu strictete.
   Un flacon contine 50/100 tablete ambalate intr-un flacon de plastic care se inchide usor si sigur.
    Sunt convinsa de efectele benefice ale lui Osteo Power iar oasele mele (si nu numai) vor avea in continuare parte de un tratament cu super puteri.

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like