Preferatele lunii februarie

sâmbătă, martie 03, 2018 bydee-make-up 0 Comments


Buna, draga mea,

     Februarie, desi a fost o luna scurta, a fost o luna atat de frumoasa si incarcata cu atat de multe surprize incat trebuie sa recunosc, am cam oftat in momentul in care a trebuit sa rup a doua pagina din calendar. Acum, dupa ce am realizat ca o noua luna si-a facut simtita prezenta, ma zgribulesc in timp ce ma uit pe fereastra si astept sa vad cateva semne de primavara. Si tu o astepti cu nerabdare?
    Eu sunt pregatita sa renunt la cojoace, sa-mi scot jachetele vesele si colorate de la naftalina si sa ma reintorc la stilul meu turbat pe care l-am cam abandonat din cauza temperaturilor scazut. Eh, sunt convinsa ca nu mai avem mult de asteptat.
    Sa tinem pumnii stransi, sa ne pastram optimismul si intre timp, sa facem retrospectiva preferatelor lunii trecute.

    Rujurile Absolut Mat de la Yves Rocher m-au cucerit fara drept de apel asa ca nu am avut cum sa incep articolul de azi fara ele. Ti le-am prezentat si in acest articol si de-atunci le folosesc cu drag si spor, zilnic.

    Nu puteam sa ma despart de sezonul rece fara sa apelez la una dintre vechile mele iubiri, gelul de dus Palmolive cu iz apetisant de ciocolata si cu o consistenta atat de cremoasa incat iti vine sa-l asterni si pe un blat de prajitura. Nu este prima oara cand il laud si cred ca n-o sa fie nici ultima pentru ca e creator de dependente olfactive si nu numai. Daca nu l-ai incercat pana acum, da-i o sansa si ma vei intelege.
    Si daca tot vorbeam despre vechi iubiri, trebuie sa includ in aceeasi categorie si crema de maini cu arnica de la Yves Rocher. Nu pot sa spun ca izul sau m-a dat pe spate, niciodata n-am fost fana sa dar, efectul sau, capacitatea sa de absorbtie si hidratarea pe care o ofera mainilor este de nota 1000. Nici nu stiu de ce n-am mai cumpart-o in ultima vreme. Ah, ba da! Din cauza stocului pe care il aveam si pe care eram decisa sa-l epuizez. Aproape am reusit. Yay!

    Pielea mea a fost rasfatata de doua produse sugubete, unul mai simpatic decat altul. Laptele de corp din goji si rodie de la Anian a fost primul care si-a cucerit binemeritatul loc pe etajera din baie si ma indrept adesea inspre el. Ti l-am prezentat in cadrul acestui articol si cred ca povestea noastra o sa continue mult si bine datorita cantitatii sale impresionante de 400ml.
    Uleiul Alverde a fost o alta descoperire a lunii februarie si din momentul in carea intrat in casa mea, il "mananc pe paine", atat de mult imi place. A beneficiat si de un articol pe care il poti lectura aici in cazul in care nu ai facut-o pana acum.

    Ultimele, dar nu si cele din urma, sunt doua produse destinate podoabei capilare. Mi-era dor de samponul pentru par gras Anian asa ca a trebuit sa vad daca ne mai intelegem dupa cativa ani de pauza. Raspunsul este da si ma bucur ca mi-am amintit de el. In aceeasi categorie, cea a produselor indragite, o sa includ si tratamentul de par bifazic cu colagen si acid hialuronic de la Anian. Imi place mult si de cand il am am renuntat la balsamurile clasice. Il pulverizez de vreo trei ori (parul meu are o dimensiune semi-liliputana) si sunt incantata de efectul sau. Am scris cate ceva despre el in cadrul acestui articol.
    Cam atat pe luna februarie. Sunt convinsa ca si martie a aduce o multime de descoperiri si noutati si ma declar pregatita pentru tot ce va urma.
    Era cat pe ce sa uit. Baba mea e azi? Tu ti-ai ales-o pe a ta? Esti supersitioasa? Eu... asa... putin, dar intotdeauna mi-a placut aceasta perioada in care fiecare zi ar trebui sa fie diferita. Abia astept sa vad cum va fi ziua de azi.

Kiss Kiss si un weekend de vis!

You Might Also Like