InstaMania #107

marți, mai 09, 2017 bydee-make-up 0 Comments


Hello ladies,


    Pe cat de frumos (din punct de vedere meteorologic) a inceput luna mai, pe-atat de mult ma intristeaza vrema de care ne "bucuram" in ultimele zile. Da, sunt meteosensibila si recunosc ca mi-e destul de greu sa-mi pastrez optimismul si pofta de viata cand pe pervaz se-aud stropi grei iar norii plumburii ma indeamna sa ma intorc in pat. Totusi, chiar si pe o vreme ca aceasta eu incerc sa imi pastrez speranta si sa spun da, o sa iasa si soarele la noi in batatura!.
     Saptamana care s-a incheiat a fost la fel de aglomerata ca si celelalte, plina de alergatura si cu necasarul unui aport zilnic de vitamine efervescente. Bine, ele nu-si au locul in postarea de astazi dar va spun ca am observat ca vitamina C face minuni si ma bucur ca am descoperit si mai multe beneficii ale sale (pofta de mancare nu se numara printre beneficii si sper sa reusesc sa o tin in frau).
     Sper ca episodul 107 sa fie p placul vostru si zau ca daca as avea de unde sa mai cumpar cateva kilograme de timp pentru ca ziua sa aiba vreo 30 de ore as face-o fara sa stau pe ganduri.

    Intr-una din zilele in care soarele ne-a onorat cu prezenta, am profitat de razele sale si am pregatit o postare in care v-am prezentat cei mai frumosi tenisi de pe Terra (click aici daca nu ma credeti). De cand ii am mi-e greu sa mai port tocuri sau orice alt tip de incaltaminte pentru ca simt ca-i tradez.

    Si daca tot vorbeam despre vitamina C, pofta de mancare si diete... De fapt, nu! Dieta nu-si are locul in acest paragraf!
    Omleta cu de toate mi-a rasfatat papilele gustative si m-a facut sa uit de tot ce imi propusesem. Silueta? De luni o sa ma gandesc si ea!

    Sambata am decis sa renunt la roscatul cu care am avut o relatie de dragoste pasionala timp de cativa anisori si sa incerc un saten marca Venita. Despre experienta pe care am avut-o cu aceste nuantatoare v-am vorbit aici iar rezultatul mi-a placut destul de mult. Mi se pare ca nu a acoperit in totalitate reflexiile roscate dar nici nu ma asteptam sa faca minuni in aceasta privinta. Oricum, sunt multumita si sper ca o sa ma bucur cateva saptamani de noua nuanta a parului meu.

    Imi doream sa ajung la Castelul de lut Valea Zanelor din Porumbacu de Sus iar duminica dorinta mea s-a indeplinit. Acum, trebuie sa va spun sincer sincerisim parerea mea: constructia in sine este impresionanta si ma duce cu gandul la casute din turta dulce dar ma asteptam ca locatia in care este plasata sa fie mai ascunsa, unul din unghiurile din care poti sa o surprinzi este intr-adevar feeric (cu Fagarasii in spate) dar dupa ce intri in curte atmosfera mi se pare putin cam apasatoare. Nu stiu care e motivul, nu stiu daca si aglomeratia a contribuit la concluziile pe care vi le prezint, poate cate putin din fiecare. Langa casuta de poveste se ridica un falnic restaurant care nu are nicio legatura cu vecina sa si trebuie sa recunosc ca m-a cam dezamagit, in momentul in care intri in Camera cu povesti te astepti sa intri intr-un loc de basm si cand colo ajungi la magazinul cu suveniruri, turta dulce, cafea si inghetata.
    Totusi, prezenta micutului rau involburat si a unor baloti pe care te poti odihni aduce un plus si trebuie sa recunsc ca aceasta a fost zona in care am poposit cel mai mult.
   Ah, sa nu uit! Mi-ar fi placut sa fie flori! Multe, multe, multe!

    Ca de obicei, inchei cu o doza de optimism menita sa ne aduca cat mai multa energie si in aceasta saptamana... aglomerata.
Sursa
     Si-am incalecat pe-o sa si v-am prezentat InstaMania! 
    Abia astept sa citesc comentariile voastre pentru ca sunt foarte curioasa daca ati ajuns la castelul sus-numit si daca sunteti de acord cu mine.

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like