InstaMania #106

marți, mai 02, 2017 bydee-make-up 0 Comments


Hello ladies,

   Hop si eu! Printre ciripit de pasarele si arome de liliac vin sa va inseninez ziua de marti cu un nou episod din InstaMania. Stiu ca ar fi trebuit sa il public ieri dar datorita faptului ca am fost din nou mai departe de aria tehnologica am decis sa mai aman putin publicarea sa, dar nu cu mai mult de o zi. 
   Si cum mini-vacanta a zburat ca vantul si ca gandul iar relaxarea acumulata mi-a permis sa ma trezesc putin mai devreme iata-ma aici, acum, prezentandu-va episodul cu numarul 106.


    Anul acesta am descoperit un loc care se afla destul de aproape de Sibiu si care imi aduce un sentiment de liniste si pace cum de ceva vreme n-am mai simtit. Lac, natura si frumosii munti Fagaras, ce-ai putea sa-ti mai doresti?

    Conform zicalei Daca Oreo invelit in ciocolata alba nu e... Nimic nu e! am profitat de bunavointa Deenei (stiu ca v-o mai amintiti si sper ca la un moment dat sa decida sa se reintoarca in blogosfera) si am devorat delicatesa sus-numita. Curcubeu pe cerul gurii!

    Mi-a facut ziua mai frumoasa, m-a facut sa rad in hohote si am simtit nevoia sa vi-l impartasesc si voua. Reactia a fost identica.

    Dozele de relaxare de acest gen sunt mai rare in ultima perioada dar nu lipsesc cu desavarsire. Petronela Rotar e printre preferatele mele si niciodata nu imi inseala asteptarile.

    Daca ati vazut ultimul outfit pe care l-am postat pe blog (in cazul in care nu l-ati vazut click aici) si nu stiati, doresc sa va spun ca poza de mai jos e preferata mea. Da, stiu ca ar trebui sa zambesc mai mult si zau ca ma straduiesc dar si un zambet mai discret si o sincera stralucire in privire se accepta, nu-i asa?

    Ca de obicei, doza de optimism este prezenta.
     De aceasta data va indem sa credeti in voi pentru ca sunteti capabile sa obtineti tot ce va doriti!

    Si-am incalecat pe-o sa si v-am prezentat InstaMania! Sper ca v-a placut episodul de astazi si daca doriti sa va delectati cu mai multe imagini ma gasiti pe Instagram, nume de cod @bydeediana.

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like