InstaMania #114

luni, iulie 24, 2017 bydee-make-up 0 Comments


Hello ladies,

     Dupa o mica pauza de semi-respiro, revin cu un nou episod din InstaMania. Saptamanile care au trecut nu doar ca au fost aglomerate ci si extrem de obositoare si, desi imi propusesem ca in weekend-uri sa ma ocup de postari, poze si programareapublicarii acestora, de fiecare data am reusit sa ma "sustrag" de la aceasta activitate spunandu-mi ca o sa reusesc sa ma trezesc dis-de-dimineata si sa postez. Ei bine, somnul cel dulce si oboseala crunta mi-au cam distrus planurile dar astazi, am zis ca nu, de astazi ma mobilizez!
    Am 33 de ani, sunt mai responsabila si acum, la ora 6:00, cu o cafea tare, o migrena destul de enervanta (nu e din cauza vreunei petreceri ci, cel mai probabil din cauza balacelii de ieri) astern cu drag si spor randurile de-a lungul vechii mele tastaturi.
    Sa-i dam drumul!

    Toti cei care ma cunosc au fost avertizati si hartuiti! Iubesc caramele si imi doresc ca orice recompensa sa contina si aceste delicatese extrem de gustoase. Unul dintre colegii mei de serviciu mi-a auzit solicitarile insistente si intr-o dimineata m-a surprins. Bucurie mare, mare!

   Alexantza m-a surprins in stilu-i caracteristic. Desi am rugat-o sa vaneze niste oferte ale faimosului Batiste, cu ocazia venirii in tara ea mi-a trimis un colet tare mititel. Nu v-am dezvaluit continutul dar, promit sa o fac cat mai curand.

    Saptamana trecuta am profitat de aniversarea care urma sa vina si mi-am dat o intalnire cu Deena (nu stiu daca a fost cadou de ziua mea sau doar o coincidenta dar sa stiti ca a revenit in lumea blogosferica si eu ma bucur enorm). Ne-am racorit, ne-am povestit si am stabilit ca pe viitor sa repetam experientele de acest gen cu o frecventa mai ridicata.

    Bineinteles ca am fost rasfatata si de dansa. Da, da!

    Si... ieri a fost ziua mea, tra-la-laaaa! Am fost o rasfatata si mi-as fi dorit ca ziua sa aiba mai multe ore sau macar sa fi profitat mai mult de aceste ore frumoase.

    Am sarbatorit prin relaxare, balaceala si multe, multe sarituri in bazin. Cine a spus ca la 33 de ani trebuie sa fii serios? Eu sigur n-am facut nicio afirmatie de acest gen.

    Si-am incalecat pe-o sa si v-am prezentat InstaMania.
    Sper ca v-a placut si acest episod si ca de obicei, daca doriti sa va delectati cu mai multe poze, va astept pe Instagram. Eu sunt @bydeediana.

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like