It's my birthday and I'll blog if I want to

duminică, iulie 23, 2017 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    33, cine s-ar fi gandit ca o sa-mi serbez ziua de nastere si aici, pe blog, cu voi?

Sursa

    Chiar daca totul a inceput mai mult sau mai putin in joaca si a devenit din ce in ce mai serios pe parcurs, nu as fi crezut niciodata ca o sa reusesc sa-l strecor printre prioritatile mele atat de multi ani. Si chiar daca in acest an frecventa s-a cam diminuat, asta nu inseamna ca nu am fost mereu cu gandul la voi. In acest an am inceput sa pierd putin teren in fata luptei cu timpul, cu organizarea sa. Totusi, in pretioasele clipe libere, am preferat sa renunt la leneveala si m-am intors tot aici, locul pe care-l iubesc din tot sufletul.
    Anul acesta a fost un an plin de suisuri si coborasuri, schimbari, modificari, descoperiri, am invatat lucruri noi  (mi-as fi dorit sa invat si mai mult), am aflat lucruri noi despre mine, m-am analizat, m-am entuziasmat, uneori m-am enervat atat de tare incat am simtit ca-mi crapa inima, m-am bucurat, am obosit, m-am odihnit, m-am reorganizat si... lista poate continua.
   Acum, la fabuloasa varsta de 33 de anisori care va fi cea mai frumoasa din toata existenta mea (3 e numarul meu asa ca banuiesc ca intelegeti de ce fac aceasta afirmatie) imi propun sa fiu mai blanda cu mine, mai rabdatoare, mai inteleapta si sa nu las nimic sa stea in calea fericirii mele. Vreau sa rad galagios cu gura pana la urechi (asa cum o fac si acum), sa reusesc sa ma adaptez in fata situatiilor noi (din cate am inteles, nu sunt o persoana care primeste schimbarile cu zambetul pe buze - cred ca varsta e de vina), sa-mi las temperamentul de leu sa se mai odihneasca, sa descopar cat mai multe lucruri noi, sa experimentez tot ce se poate experimenta, sa raspund afirmativ in fata provocarilor si sa fiu neinfricata.

Sursa

    Nu, n-o sa-mi fac planuri marete ci o sa ma las purtata de val si o sa vad incotro o sa fiu purtata. Uneori e mai bine sa lasi lucrurile sa vina de la sine decat sa te agiti sa organizezi totul. Sa vedem, sa vedem ce va iesi...
    Oricum sunt convinsa ca viitorul ne rezerva tuturor doar lucruri bune, pentru care trebuie sa mai si luptam pentru a le obtine si imi pastrez optimismul si determinarea pentru acest an care va fi excelent!
     Va multumesc ca ati ramas alaturi de mine, va multumesc pentru fiecare comentariu frumos care mi-a inseninat ziua si care m-a motivat sa ma intorc de fiecare data la micul meu "loc de joaca". Va multumesc pentru ca sunteti aici!

Kiss Kiss Dee
     

You Might Also Like