Ha-Ha-Haul!

vineri, iulie 28, 2017 bydee-make-up 0 Comments


Hello ladies,

    Nici nu stiu cat timp a trecut de la ultima postare de acest gen, zau asa! Mie-mi plac articolele de acest gen, le urmaresc cu sete prin blogo-vlogo-sfera si sunt convinsa ca si voi aveti preferinte similare cu ale mele asa ca m-am gandit ca ar trebui sa ma mobilizez si sa va prezint produsele care si-au facut loc in casa mea in ultimele zile.
    Luna iulie a fost foarte generoasa cu mine, pot sa spun ca a fost o luna a cadourilor, mai ceva ca decembrie, iar toate planurile mele in care imi propusesem sa nu mai strang produse si sa consum stocurile pe care le-am acumulat au fost date peste cap intr-un mare fel.
    Eh, ce sa mai zic, nu pot spune ca m-am suparat, ba dimpotriva, asa ca va invit sa descoperiti alaturi de mine noutatile din ultima perioada.

    Nu pot sa incep decat cu coletul sugubet cu care m-a surprins Alexantza. O cutie plina cu bunatati de toate felurile. Solicitarea mea a fost pentru cateva sampoane Batiste Tropical in varianta XXL iar in colet am gasit muuult mai multe produse.
    Bineinteles ca pe langa Tropical am primit si un Batiste Rose Gold care are o aroma deosebit de placuta, Vaseline cu Aloe Vera de aceasta data pentru oameni lenesi (yay!) si niste produse la care visam de ceva vreme Soap and Glory. Pe langa faptul ca exceleaza la capitolul ambalare, produsele Soap and Glory pe care le-am primit (cutia contine unt de corp, gel de dus, scrub, crema pentru maini si o pufosenie de burete pentru baie) calitatea lor este de nota 1000. Imi plac la nebunie!
    Beauty blender? Da, va rog! Sa vedem daca de aceasta ma vor convinge. Nu ma las cucerita prea usor.

    Si pentru ca beauty bloggerii nu se dezmint, am primit o multime de jucarii destinate rasfatului. Rujul Velvetines de la Lime Crime m-a facut sa chitai precum un soricel isteric in fata unei bucati de cascaval, produsele Benefit m-au facut sa casc ochii mari cat cepele, corectoarele au venit la momentul oportun deoarece Fit Me-ul meu se apropie de gloriosu-i final iar fondurile de ten sunt intotdeauna intr-un numar prea mic pentru nevoile mele.
    A-England era pe lista marcilor de incercat de ceva vreme iar cele doua inculpate au fost mai mult decat binevenite in preajma mea. De asemenea, doua oje Essence mi-au intrat la suflet iar pe cea argintie (pe care nici macar nu o vedeti in fotografii) o folosesc non-stop din momentul in care am testat-o pentru prima oara.
    Ceara de la Air Wick m-a facut foarte curioasa dar inca nu ma lasa inima sa incep testarea. Da, stiu.... sunt tare econoama...
    Dulciurile pe care le-am primit n-au fost imortalizate deoarece.... au fost atat de multe incat n-au incaput in cadru si, pe langa asta... au fost devorate intr-un timp semi-record.
      Alexantza, a reusit sa ma lase cu gura cascata si de aceasta data si zau ca nu stiu cum as putea sa-i  mai multumesc pentru aceasta surpriza de proportii. Multumeeeeesc!

     Si daca tot vorbeam despre beaty bloggeri, Deena m-a rasfatat cu o masca extraordinara de la Freeman, un produs de care m-am indragostit de la prima utilizare, un ruj NYX a carui nuanta a devenit preferata mea si nuanta verii 2017 (pentru mine) si ca orice lumanaroholica, un borcanel aromat pe care momentan, stiu ca stiti, mi-e mila sa-l supun testelor.
    Multumeeeeesc, Deena!

    Cei de la DM m-au surprins cu un colet incarcat cu bunatati. Mi-era dor de produsele Balea asa ca m-am bucurat sa descopar gelurile de dus in editie limitata, pe care, imediat dupa ce le-am imortalizat, le-am plasat pe marginea cazii pentru a putea fi testate fara mila.
     Am primit si cateva produse destinate rasfatului tenului si, de asemenea, un top coat cu efect de gel, marca S-he. Sa inceapa testarile, zic!

    De la Melkior am fost surprinsa cu un produs care mi-a placut de la prima aplicare. Rujul Matte Stain este excelent, pe langa rezistenta si intensitate a culorii, nu usuca buzele absolut deloc!

    Cele trei nuante Photoderm Nudetouch de la Bioderma au ajuns in posesia mea saptamana trecuta si de-atunci le tot testez cu drag si spor si pana acum nu pot sa spun decat ca sunt incatata de descoperirea facuta. Mai multe, intr-un articol viitor.

    Nici cei de la B.U. nu s-au lasat mai prejos si, probabil ca au observat ca nu mai sunt la fel de activa ca si in trecut, m-au indemnat la miscare alaturi de protectia noului deodorant B.U. Be active. 

   Acestea au fost produsele care mi-au asaltat casa in ultima perioada si pot sa spun ca-mi plac in egala masura. Abia astept sa le testez pe toate si sa vi le prezint in articolele speciale pe care le merita. In cazul in care vreunul dintre ele v-a atras atentia, va rog sa-mi spuneti si-l voi face fruntas in lista review-urilor.

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like