Cu si despre... bunatatile din cutiuta DM

miercuri, august 16, 2017 bydee-make-up 0 Comments


Hello ladies,

    Luna trecuta am avut deosebita placere de a ma lasa rasfatata de o multime de produse comercializate de una dintre drogheriile mele preferate - dm-drogeriemarkt. M-am bucurat enorm in momentul in care am primit propunerea de colaborare si am asteptat cu sufletul la gura coletul care nu a intarziat sa apara. M-a surprins in cel mai frumos mod atentia pe care au acordat-o dealiilor, produsele fiind ambalate intr-o cutiuta frumoase si cocheta dar care nu a putut fi imortalizata deoarece unul dintre produse a decis ca are nevoie de mai multa libertate decat cea care i se oferea si a luat-o la goana printre celelalte produse. Din fericire singura vicitima a fost doar cutiuta cea cocheta dupa care, trebuie sa recunosc, am cam oftat.
    Dupa ce am capturat restul produsului care dorea sa paraseasca incinta, m-am linistit si am inceput sa inspectez cu setea unui detectiv pasinat continutul coletului surpriza.

    Ce am descoperit?
    O multime de produse care ma imbiau sa le testez fara strop de mila sau... ratiune.

    Dupa ce le-am imortalizat, le-am luat pe toate, fara sa discriminez niciun produs si inceput procedura de testare. Marea majoritate a fost plasata in baie si, dupa cum ma stiti, am luat toate gelurile de dus la rand, bucurandu-ma de aromele apetisante care m-au rasftat in aceste zile caniculare.
     Sapunul lichid si gelul de dus din gama Jamaica Vibes, m-au dus cu gandul la cocktail-uri aromate si mi se par perfecte pentru zile caniculare. Ele au fost primele spre care m-am indreptat deoarece nuanta ambalajului in care predomina galbenul, nu are cum sa treaca neobservata. Nu am regretat nicio clipa decizia luata pentru ca de fiecare data cand simt aroma lor, ma simt relaxata.
    Bahamas Dream are de asemenea o aroma placuta, ma face sa-mi imaginez plimbari pe insule uitate de lume si la concedii nesfarsite.
    Nu stiu daca am stat vreodata mai mult de doua luni fara un gel de dus spuma in baie (si asta a fost doar din cauza postului autoimpus) asa ca Hawaiian Dream si-a gasit o partenera de nadejde care sa il aprecieze la adevarata sa valoare. Pe langa aroma ademenitoare care se potriveste perfect cu denumirea sa, acesta ne rasfata cu o spuma bleu care nu poate fi trecuta cu vederea. Imi place la nebunie acest sugubet!
    Am auzit doar lucruri bune despre peeleng-urile Balea, le aveam de multa vreme pe lista dar nu reusisem sa le bifez niciodata. Ei bine, in coletul cu surprize l-am descoperit si pe Sommer Liebe, un peeling cu aroma  incredibil de apetisanta de pepene. Trebuie sa va spun ca aceste produse nu sunt laudate gratuit, isi fac treaba exemplar iar dupa utilizare pielea ramane fina si catifelata, ca de bebelus.

    Pe lista mea de cumparaturi se aflau de ceva vreme si produse din gama Balea Med Ultra Sensitive, produse pe care urma sa le achzitionez imediat dupa ce terminam macar o parte din produsele destinate ingrijirii tenului care se aflau in micul meu depozit.
    Ma bucur ca am avut ocazia sa le testez deoarece am descoperit niste produse care isi merita renumele. Gelul pentru spalarea fetei este foarte eficient si, foarte important, nu usuca tenul absolut deloc. A ajuns rapid in topul preferintelor mele si este produsul spre care imi indrept tentaculele cel mai des in ultima perioada.
    Din aceeasi gama am testat apa Balea Med, pe care o aplic dupa demachiere sau dupa ce utilizez o masca pentru fata. Este racoritoare dar, la fel ca si in cazul apei termale, e ca un fel de patrunjel in supa - nici nu strica, nici n-ajuta (cunoasteti expresia, nu-i asa?). Oricum, imi place efectul sau, iar tenul meu este bucuros dupa ce o utilizez.
   
    Si daca tot vorbeam despre produse destinate tenului frumos si sanatos, spuma de curatare Alverde cu extract de musetel, trebuia sa fie introdusa in ecuatie. Eram foarte curioasa in privinta sa si ma bucur ca nu am lasat-o pe banca de rezerve dupa ce am descoperit gelul de curatare despre care v-am vorbit mai sus. Spuma este consistenta, curatarea este delicata dar in acelasi timp eficienta si dupa ce o utilizez nu simt efectul de piele care strange. Sistemul de dozare este unul care ma incanta asa ca nu am absolut nimic de obiectat la adresa sa.

    Untul de corp Alverde cu extract din unt de shea a fost un produs cu a carui consistenta a trebui sa ma lupt pana sa ajungem sa ne intelegem. Ca sa elucidez misterul, avem de-a face cu un produs consistent, extrem de cremos, pe care daca il aplici intr-o cantitate mai generoasa trebuie sa il masezi o buna bucata de vreme pentru a se absorbi in totalitate si pentru a scapa de pelicula alba pe care o lasa pe suprafata pielii. In schimb, daca aplicati o cantitate liliputana, scapati de corvoada masajului (corvoada pe noi, astia mai lenesi sau mai grabiti) si va alegeti cu o piele hidratata, catifelata. Are o aroma placuta care se mentine cateva ore bune. 

    Chiar daca nu apare decat in prima poza, intr-un coltisor, top coat-ul cu efect de gel S-he a fost supus testelor si va aparea intr-o postare speciala. Mi-e dor sa postez o manichiura si sper ca in cel mai scurt timp sa ma prezint in fata voastra cu unghiute "proaspete". 

   Sper ca v-a placut articolul de azi si trebuie sa recunosc ca mi-a fost greu sa ma opresc la cateva fraze despre fiecare produs in parte. As fi scris mult mai mult dar mi-a fost teama ca va voi plictisi cu postarea mea care deja a devenit destul de lunga.
    Care sunt preferatele voastre? Spre ce produse va indreptati in momentul in care intrati in minunata lume DM?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like