Preferatele lunii iulie

vineri, august 11, 2017 bydee-make-up 0 Comments


Hello ladies,

    Nu stiu voi cum sunteti dar eu, zau ca nu simt ca a trecut luna lui cuptor. August a inceput in forta, ne-a invaluit cu o arsita de nedescris iar eu (si sunt sigura ca si voi) nici nu stiu pe unde sa ma mai ascund, pe unde sa caut un coltisor de umbra si putina racoare. Stiu ca in fiecare iarna spun ca n-o sa ma mai plang de temperaturile toride si in fiecare vara fac acelasi lucru dar zau ca nu-mi amintesc cand am avut de-a face cu o vara atat de calduroasa. Eh, sunt sigura ca o sa supravietuiesc asa ca n-o sa mai continui cu variatiuni pe aceeasi tema ci o sa revin la subiectul zilei: preferatele lunii iulie.

    A trecut ceva vreme de la ultima postare de acest gen si zau ca mi-e ciuda pe mine ca n-am reusit sa ma mobilizez si sa va prezint periodic produsele pe care le-am indragit dar, mai bine mai tarziu decat niciodata, nu-i asa?
    Luna iulie a fost un fel de decembrie pentru mine, am fost rasfatata cu o multime de cadouri si surprize si dintre toate noutatile pe care le-am testat le-am ales pe cele mai cele, preferatele mele.


    Primul produs care m-a cucerit de la prima aplicare a fost rujul lichid Matte de la Melkior in nuanta Faithfully. E primul produs rezistent la transfer care nu usuca buzele absolut deloc. Nu credeam ca exista asa ceva, imi pierdusem speranta ca voi gasi un produs care sa impace si capra si lupul si varza si totusi, l-am gasit. E pigmentat, are o nuanta minunata si rezista mai bine de 8 ore. Perfect!
    Si daca tot vorbim despre rujuri, nuanta Sweet sixteen a lui NYX - High Voltage mi-a intrat la inima din momentul in care am testat-o. Nu exceleaza la capitolul rezistenta dar chiar si asa, imi place foarte mult.
    In lista preferatelor trebuia inclus si Batiste Tropical, samponul uscat pe care il iubesc din tot sufletul. Stiu ca v-am mai vorbit despre el de foarte multe ori si poate v-am plictisit dar va spun ca o sa ma intelegeti daca o sa ii dati o sansa.
    Una dintre marile descoperiri din iulie a fost si masca pentru ten de la Freeman - polishing charcoal and black sugar, intens promovata de Deena. Am primit-o de ziua mea si am testa-o cu incredere in primele zile. La inceput consistenta sa m-a cam speriat dar dupa ce am lasat-o sa-si faca efectul nu am putut sa spun decat WOW! Curata toate impuritatile iar tenul ramane fin, proaspat si catifelat.
    Si daca tot vorbim despre curatarea fetei, doresc sa va spun ca gelul de curatare Balea Sensitive e un produs de milioane. Il folosesc de ceva vreme si-mi place foarte mult. Cuarata, nu usuca pielea iar raportul calitate/cantitate/pret este unul care nu poate fi trecut cu vederea.
    Bioderma Photoderm Nude touch m-a surprins datorita finish-ului sau mat care se mentine de-a lungul intregii zile. Desi la inceput am fost surprinsa de sistemul de dozare, am reusit sa il aplic cu ajutorul degetelor (in continuare metoda mea preferata de aplicare a fondului de ten) fara sa imi creeze absolut nicio problema. Rezista fara sa aiba nevoie de retusuri suplimentare si pe mine m-a convins. Merita nota 10! Promit sa revin in cel mai scurt timp si cu un articol special.
    A spus cineva Soap&Glory? O daaa! Desi sunt o "pensionara" convinsa care nu se indura sa incepa repede produsele cu ambalaje simpatie, nu am reusit sa rezist in fata untului de corp The Righteous Butter si bine am facaut! Imi place aroma sa, imi place consistenta sa iar efectul de hidratare se mentine mult si bine. Nu am ce sa-i reprosez asa ca isi merita locul printre preferatele mele.

   Acestea au fost produsele care m-au rasfatat in luna iulie, ma bucur ca le-am descoperit si abia astept sa fac noi desoperiri.Voi cu ce comori va laudati? Ce recomandari aveti pentru mine?

Kiss Kiss Dee


You Might Also Like