Preferatele lunii decembrie

miercuri, ianuarie 17, 2018 bydee-make-up 0 Comments


Hello ladies,

    Chiar daca la inceputul acestei luni am publicat postarea cu cele zece produse de nota zece descoperite in 2017 (click aici in cazul in care nu ati reusit sa o lecturati) si unele produse se vor regasi si in articolul de astazi, am decis sa public si articolul dedicat produselor care mi-au incantat luna decembrie si care m-au facut sa simt fluturasi in stomac de fiecare data cand le-am utilizat.
    Asadar si prin urmare si ziua de azi se lasa cu laude si multa dragoste. 

    L-am visat si mi l-am dorit de foarte mult timp iar in momentul in care a ajuns in posesia mea nu a putut fi intampinat decat cu multe zambete si entuziasm. Serul Bioderma Hydrabio H2O este un produs extraordinar, despre care v-am vorbit in acest articol si il utilizez cu drag si spor din momentul in care a ajuns pe man mea. Se absoarbe rapid, este foarte hidratant si adesea substituie crema de noapte/zi.
    Stiu ca v-am facut capul "calendar" cu el dar, datorita faptului ca a fost cel mai folosit exfoliant pentru corp din luna decembrie, scrub-ul minunat cu Fructe de Poveste de la Yves Rocher a trebuit sa fie inclus in categoria preferatelor. O sa il folosesc pana la ultimul strop, o sa sufar in momentul in care il voi termina si ma gandesc sa evit plansetele in hohote si sa imi reimprospatez stocul pentru ca face parte dintr-o editie limitata.

   Produsele Farmona cu aroma delicioasa de migdale s-au strecurat tiptil in baia mea si m-au rasfatat in toata perioada sarbatorilor. Gelul de dus face o spuma consistenta, nu usuca pielea si poate fi folosit si pe post de spumant de baie iar untul de corp este o adevarata binecuvantare pentru pielea mea. De-a dreptul adorabile!

    Pentru oamenii lenesi care asteapta rezultate rapide fara sa faca un efort prea mare a fos inventat uleiul de migadale de la Solaris. Spre surprinderea tuturor nu l-am folosit pentru ten ci pentru cuticule si hidratarea pielii mainilor care datorita tuturor iesirilor la zapada si frig fara protectia manauslor, au inceput sa emita diverse semnale de alarma. Ei bine, salvarea a a venit intr-o dimineata in timp ce stateam in bucatarie si asteptam sa simt aroma cafelei proaspete. Privirea mi s-a oprit in zoan uleiurilor si in timp ce-mi frecam tacticos mainile mi-a picat fisa. Ia sa te pun la treaba, sugubetule! De-atunci suntem de nedespartit, in doi timpi si trei miscari mainile mele raman fine si catifelate iar cuticulele au un aspect impecabil.

    Si daca tot vorbeam despre maini si unghii frumoase si sanatoase, baza destinata protejari i unghiutelor de la Melkior, a fost produsul spre care mi-am indreptat cel mai des tentaculele in luna decembrie. Un produs bun, eficient si care are un timp de uscare fulger. Nici nu pot sa am alte pretentii de la ea, nu-i asa?
    Nu puteam sa inchei postarea de astazi decat cu spuma de dus de la Nivea care m-a cucerit fara drept de apel si trebuie sa recunosc ca este cea mai buna spuma de dus pe care am incercat-o pana in momentul de fata. Nu mai spun mai multe, am laudat-o destul in postarea dedicata descoperirilor din 2017.

    Cam atat pe luna decembrie, am incheiat un an frumos, cu o multime de descoperiri iar acum ma declar pregatita pentru toate surprizele lui 2018. Abia astept!

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like