LOTD: Keep it simple

sâmbătă, iunie 02, 2012 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Pentru postarea de astazi am pregatit un machiaj simplu si elegant (dupa parerea mea). "Executarea" lui nu dureaza mult, iar rezultatul este unul de efect. Acest machiaj poate fi purtat atat ziua cat si seara, nu este foarte puternic dar te ajuta sa iesi in evidenta. Am folosit trusa Radiance, careia i-am dat o sansa datorita swatch-urilor vazute prin blogosfera si eyelinerul Essence pe care il ador pur si simplu.
    







    Pentru machiajul ochilor am folosit urmatoarele nuante:





Produse folosite:
Machiajul ochilor:
- Primer Elf - Sheer;
- Baton corector ELF - Apricot Beige.
- Fard quatro Ga-De quatro nr. 22;
- Trusa Radiance;
- Eyeliner Essence - Midnight in Paris;
- Mascara Oriflame Wonder Lash.

Machiaj ten:
- Fond de ten Maybelline - Affinitone - Rose Beige;
- Pudra L'oreal - Accord Parfait - Beige Eclat;
- Bronzer Ga-De nr.66.

Machiajul buzelor:
- Creion contur buze Revlon Colorstay.
- Ruj Revlon Super Lustruos Shiny Sheers nr.845.

    Ce ziceti? Va place acest machiaj? L-ati purta?

Kiss Kiss Dee

P.S.: Nu uitati de giveawayul by Oriflame. Va puteti inscrie aici.





You Might Also Like

0 comentarii: