NOTD: Silver Midnight Mix

marți, iunie 19, 2012 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Cred ca pentru o saptamana, sper ca nu pentru mai mult blogul meu va ramane By Dee...and more pentru ca in privinta makeup-ului voi lua o mica pauza din cauza unei conjunctivite (cred ca e conjunctivita, nu am inteles ce a scris medicul pe reteta ;))). Important este ca ma tratez si sper sa scap repede, avand in vedere ca am depistat-o la timp si am mers la medic urgent.
    Astazi doresc sa va prezint o manichiura in nuante mai inchise, imi era dor si de aceste nuante. Nu am reusit sa ma decid ce sa aleg, asa ca am folosit varianta fifty-fifty:





Ojele folosite sunt:
-  Silver Moon - Oriflame- Colour Breeze;
-  Midnight Blue - Oriflame - Colour Breeze.

Ce ziceti? Va place combinatia mea?

Kiss Kiss Dee


You Might Also Like

0 comentarii: