Review: De trei ori Pure Stem

duminică, iulie 09, 2017 bydee-make-up 0 Comments


Hello ladies,
 
M-am trezit la ora 5 cu o pofta teribila de scris. Eram nerabdatoare sa va povestesc despre produsele din gama Pure Stem pe care le-am primit cu ceva vreme in urma de la Green Lab Cosmetics si chiar daca somnul e mai dulce duminica, mi-am spus  ca acest review este mai important decat clipele pe care le aloc activitatilor somnoroase.
Cu cafeaua pregatita, la fel ca in fiecare dimineata, am triat pozele pe care le facusem, le-am prelucrat frumusel si dupa ce m-am luptat putin cu blogger-ul (sau poate cu mici virusi care-si fac veacul pe calculator) le-am incarcat si m-am apucat de scris.
In cazul in care nu stiati, Green Lab Cosmetics comercialieaza produsele Pure Stem fabricate in Romania (sunt tare mandra de ei!), produse de inalta calitate cu un aspect extrem de tentant.
Eu am testat crema de zi, crema de noapte si laptele demachiant Pure Stem iar in randurile de mai jos va voi povesti cate ceva despre fiecare produs in parte.

 Crema de zi hidratanta si revitalizanta Pure Stem cu PhytoCellTec ™ Alp Rose, Resveratrol, ulei din samburi de struguri, alantoina și vitamina E a fost primul produs care a intrat in teste si din acest motiv ocupa pozitia frntasa in cadrul acestui articol. 
 Cei 50 ml sunt adapostiti intr-un ambalaj micut, practice usor de depozitat iar sistemul de dozare airless m-a facut sa simt fluturasi in stomac. Imi plac la nebunie ambalajele de acest gen asa ca a primit din start cateva puncte bonus din partea mea. 

 Dupa ce am analizat ambalajul, am dozat o cantitate liliputana si am aplicat-o pe ten. Consistenta usoara, lejera mi s-a parut perfecta pentru sezonul cald de care in sfarsit ne putem bucura iar izul sau proaspat mi-a placut din prima clipa.
Se absoarbe rapid in piele si chiar dupa prima utilizare am observant ca tenul meu este hidratat, iluminat si ca isi doreste ca relatia mea cu aceasta crema sa fie una de lunga durata.
Povestea noastra continua si in prezent si singurul mini-minus pe care as putea sa I-l ofer este la capitolul SPF deoarece e doar 15 dar, remedies aceasta problema cu ajutorul fondului de ten care imi ofera un factor de protectie mai ridicat.
Ingrediente:
 La fel ca si surata ei, Crema de noapte intens nutritiva si reparatoare Pure Stem promite un rasfat de milioane:
– Stimuleaza procesele naturale de refacere a pielii si protejeaza tenul impotriva radicalilor liberi.
– Repara pielea si controleaza refacerea de celule stem epidermice datorita compozitiei unice: PhytoCellTec ™ Alp Rose, Resveratrol 98%, Alantoina, Ulei din samburi de struguri, Vitamina E.
– Estompeaza ridurile, hidrateaza tenul, lasa pielea neteda si catifelata.
Nu pot sa contrazic cu nimic afirmatiile de mai sus dar pot sa adaug ca o alimentatie si o hidratare cat mai sanatoasa poate sa ne ajute si mai mult sa avem un ten cu un aspect de invidiat. In cazul meu, prima zona in care se paote observa ca nu am consumat suficiente lichide este tenul care pare tern si oboist indiferent de cate ore am alocat somnului de frumusete.  
Pentru mine, o crema de noapte trebuie neaparat sa fie mai consistenta si sa ma faca a imi simt tenul hidratat atat seara cat si la primele ore ale diminetii. Inculpata imi ofera acest beneficiu major asa ca nu am nimic de obiectat la adresa sa.
Ah! Era sa uit! si aroma sa este deosebit de placuta, un adevarat rasfat olfactiv.
Ingrediente: 
Ultimul, dar nu cel din urma, este produsul care mi-a dat cele mai mari emotii: laptele demachiant Pure Stem - Cu Ulei din samburi de struguri, Alantoina, Unt de cacao, Unt de shea, Vitamina E.
De ce emotii?
Pentru ca m-am obisnuit atat de mult cu utilizarea gelurilor de curatare si a lotiunilor micelare incat produsele consistente destinate demachierii tenului nici macar nu-mi mai atrag atentia.
Totusi, pentru ca (inca) sunt beauty blogger mi-am spus ca trebuie sa ma mobilizez si sa-i ofer o sansa pentru ca e un produs romanesc si daca sunt multumita de proprietatile sale o sa strig in gura mare "Trebuie sa-l aveti!"
Ei bine, sunteti pregatite?
Trebuie sa-l aveeeeti!
Este eficient, bland si indeparteaza machiajul cu o rapiditate care m-a impresionat. Vazand ca sunt atat de multumita de proprietatile sale in ceea ce priveste indepartarea machiajului de pe ten, am decis sa fiu rebela si sa-l testez si in zona ochilor.
 Ia ghiciti ce s-a intamplat!
Am reusit sa ma demachiez fara schimonoseli, usturimi sau alte problem pe care le aveam cu demachiantele care-mi faceau zile amare. Mi-a placut la nebunie si ma bucur ca am deposit zona de confort a lotiunilor micelare si m-am aventurat cu pasi timizi spre Pure Stem.
Sistemul de dozare este pe placul meu iar ambalajul sau imi place si mai mult deoarece isi gaseste locul rapid in cele mai inghesuite spatii ale baii mele.
Yay!
Ingrediente:
In concuzie, ma bucur enorm ca am avut ocazia sa cunosc un nou brand romanesc ale carui produse sunt de nota 10. Primesc un mare da din parte mea si in cazul in care va tenteaza si pe voi, acestea pot fi achizitionate de aici.
Voi cunoasteti acest brand?
Va tenteaza produsele lor?
 
Kiss Kiss Dee

You Might Also Like