NOTD: ♥ 539 ♥

luni, februarie 18, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Astazi doresc sa va prezint o oja de care m-am indragostit la prima vedere. Am primit-o de la Josephine
care nu s-a lasat pana nu mi-a facut o surpriza. Multumesc, chiar ai reusit sa ma surprinzi. ;))
    Nu imi amintesc ca vreodata in viata mea sa fi folosit o oja iar dupa cele 3 zile de "purtare" sa o aplic tot pe ea. Cu Seventeen 539 asta am patit, deci nu am exagerat cand am spus ca a fost dragoste la prima vedere.
    Va las si pe voi sa va convingeti desi, in realitate este mult mai frumoasa, areo multitudine de particule stralucitoare iar nuantele sale se schimba de la mov, la verde si auriu. Este superba!






Deci? Ce parere aveti? Nu-i asa ca e o minunatie de oja?

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like