Review: Crema hranitoare pentru maini - Hand Care - Oriflame

marți, februarie 05, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

     Astazi doresc sa va vorbesc despre noua mea preferata, Crema hranitoare pentru maini cu piele uscata Hand Care de la Oriflame.
    In sezonul rece simt nevoia de a-mi hidrata mainile in permanenta. Desi incerc sa le protejez cat mai mult de temperaturile scazute cu ajutorul manusilor, am nevoie si de o crema hranitoare care sa imi catifeleze si hidrateze pielea si sa imi hraneasca cuticulele. Una dintre aliatele mele impotriva actiunii temperaturilor scazute este Crema Hand Care.
     In cazul in care nu ati remarcat-o in cataloage, arata in felul urmator:


    Sistem de inchidere:


Culoare/consistenta:


Ingrediente:
AQUA, GLYCERIN, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, STEARYL ALCOHOL, CETYL ALCOHOL,DIMETHICONE, GLYCERYL STEARATE SE, PARAFFINUM LIQUIDUM, PRUNUS AMYGDALUS DULCIS OIL,CETEARYL ETHYLHEXANOATE, CARBOMER, CETEARETH-20, PARFUM, IMIDAZOLIDINYL UREA,METHYLPARABEN, STEARIC ACID, PROPYLPARABEN, SODIUM HYDROXIDE, ISOPROPYL MYRISTATE.

Ce spune producatorul:
Hraneste in profunzime mainile cu piele uscata, pe o durata de pana la 24 ore. Formula hidratanta, cu ulei natural din migdale dulci, diminueaza asprimea si lasa pielea de pe maini moale şi catifelata.

Ce spun eu:
- In momentul in care am ridicat capacelul am simtit o aroma placuta, dulceaga, de migdale care mi-a incantat simturile.
- Tubul de 150 ml a fost foarte mult timp "vanat", iar cand am zarit-o in catalog mi-am spus ca trebuie sa fie a mea.
- Ambalajul este pe gustul meu, sistemul de inchidere a trecut testul "presiunii"  asa ca am supus si continutul acestuia testarilor.
- Am observat ca este destul de consistenta (are o consistenta medie) iar dupa aplicare pielea ramane fina, catifelata si hidratata.
- Trebuie sa insist putin pana se absoarbe in totalitate in piele, nu este un as la acest capitol.
- Imi place si pentru ca simt ca are grija si de cuticulele mele carora iarna nu le este pe plac.
- Are o valabilitate de 12 luni de la deschidere, eu sunt sigura ca nu va trece nici jumatate din aceasta perioada pana isi va gasi sfarsitul.
- Eu am achizitionat-o la oferta la un pret de 10 lei, pretul standard fiind de 18 lei.

In concluzie, este o crema care face ceea ce promite, desi necesita putina rabdare pana in momentul in care este absorbita complet (eu o folosesc seara in momentul in care urmaresc un serial, e momentul in care ma relaxez si in acelasi timp profit de un masaj placut al mainilor).

Ati folosit aceasta crema? Daca raspunsul este afirmativ, ce parere ati avut despre ea?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like