Eu si bijuteriile ...

luni, martie 24, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Nu stiu cum sunteti voi dar eu, sunt un om al extremelor. La mine nu exista extresia nici prea - prea, nici foarte - foarte, in cazul meu se aplica totul sau nimic
    Cred ca, cunoasteti deja acest aspect datorita InstaManiei si scurtelor episoade in care va mai impartasesc cate ceva din viata mea.
    Ei bine, in cazul bijuteriilor situatia este exact la fel. Daca am o perioada in care imi plac cerceii, aleg sa  port doar cercei (modele, dimensiuni, culori totul e important pentru mine si toate ma atrag). Vara trecuta bratarile au fost preferatele (inca nu pot sa afirm cu convingere ca am trecut peste aceasta etapa a vietii mele) dar, in momentul de fata inelele ma fac sa simt fluturasi in stomac.
    De asemenea, desi am incercat sa rezist trend-ului colierelor statement (fara un motiv anume) presimt ca in curand aceasta situatie se va schimba. Am descoperit o multime de modele in fata carora, nu ai cum sa ramai indiferenta.
    Motto-ul Borealy - Daruim emotii mi-a atras atentia in momentul in care navigam cautand noi modele  pe care sa le adaug pe wishlist. Am intrat intr-o lume stralucitoare, pretioasa pe care n-am mai putut sa o paresesc prea repede. 
    Modelele sunt deosebite, atrag privirea si sunt convinsa ca poate satisface dorintele fiecareia dintre noi. 
    Astazi, doresc sa va arat cate un model din fiecare categorie care mi-a atras atentia urmand ca, intr-un episod viitor sa va impartasesc si alte secrete, noi descoperiri.
    Cerceii sunt cei cu care am dorit sa incep. Inimioare pretioase. Sa mai spun ceva?

Sursa

    La categoria bratari, atentia mi-a fost atrasa de o bijuterie roz eleganta si feminina. Ma vad purtand-o alaturi de o rochie usoara dintr-un material vaporos ...

Sursa

    La inele mi-a fost foarte greu sa aleg doar unul. Gama este variata, modele deosebite si totusi ... Nirvana arata incredibil. Nu ma credeti? Priviti!

Sursa

    Colierul Statement White Borealy mi se pare accesoriul perfect pentru sezonul care a inceput. E alb, e elegant si poate innobila orice tinuta.

Sursa
    Pentru astazi, cam atat. Sunt curioasa care este "relatia" pe care o aveti si voi cu bijuteriile. Procedati la fel ca mine sau, optati pentru cate putin din fiecare   
     Ce parere aveti depre bijuteriile pe care le-am ales?

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like