InstaMania #118

luni, septembrie 18, 2017 bydee-make-up 0 Comments


Hello ladies,

   Iata ca am trecut si de mijlocul lunii septembrie iar temperaturile din ultima perioada m-au dus cu gandul la zilele caniculare de vara. Ce bine e cand vremea tine cu noi! Si chiar daca prognoza meteo nu este imbucuratoare, eu imi pastrez optimismul pentru ca presimt ca vom avea parte de una dintre cele mai binevoitoare toamne din ultimii ani. Imi place prea mult acest anotimp ca sa nu fie asa!
    Revenind la subiectul de azi, InstaMania e plina de culoare veselie si diversitate, ca de obicei si sper sa va placa si acest episod.

    La inceputul lunii septembrie am primit un colet cu doua jucarii destinate rasfatului si ingrijirii unghiilor si trebuie sa recunosc ca de atunci unghiutele mele sunt in permanenta albastre. Sunt incantata de rezistenta lacului de unghii iar baza, e de nota 10.

    Mi-a fost greu sa aleg una dintre culorile gamei LIVE dar pana la urma am decis sa incerc nuanta Purple. Acum, ce sa va spun... nuanta rezultata mi-a placut, a fost un moz deosebit de frumos dar, este cea mai semipermanenta vopsea pentru par dintre cele mai semipermanente vopsele. Dupa prima spalare culoarea s-a spalat destul de rapid iar dupa a treia, am ramas cu o culoare incerta a parului (o sa puteti observa mai multe in ultimul OOTD pe care l-am imortalizat). Consider ca acest produs este potrivit pentru persoanele mai putin indraznete, care doresc sa testeze anumite nuante fara sa-si faca probleme in privinta rezistentei nuantelor.

     Weekend-ul trecut am descoperit comuna Rasinari si am imortalizat-o din toate unghiurile posibile si imposibile.

    Pentru ca-s dependenta de dulciuri si pentru ca-mi ofera energie, nu renunt la ele! Kinder Bueno este in continuare printre preferatele mele si ii savurez aroma de fiecare data cand pun gheruta pe cate o delicatesa de acest gen.

    A fost laudata, a fost criticata iar eu mi-am spus ca trebuie sa vad exact despre ce e vorba in Fata din tren. Sambata i-am dedicat o parte din timpul meu si trebuie sa recunosc ca are un subiect interesant si ca abia astept sa-i mai parcurg cateva randuri.

    Si-am incalecat pe-o sa si v-a prezentat InstaMania. Sper ca v-a placut episodul de azi si daca doriti sa va delctati cu mai multe poze, va astept si pe Instagram. Eu sunt @bydeediana.

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like