Review: Bioderma Photoderm Nude Touch SPF 50

joi, septembrie 07, 2017 bydee-make-up 0 Comments


Hello ladies,

    Numele meu este Diana, am tenul normal, usor deshidratat dar fara probleme iar in sezonul cald ma cam lupt cu aparitia sebumului in zona T. Nu agreez pudra, mi se pare ca imi incarca tenul si pe langa acest aspect, dimineata sunt intr-o permanenta competitie contra cronometru cu toate etapele pe care le necesita machiajul asa ca nu o folosesc decat foarte rar. In momentul in care observ stralucirea orbitoare pe care doar sebumul poate sa ti-o ofere apelez la un servetel uscat cu care tapotez usor zonele cu probleme. Nu e cea mai fericita alegere dar pana sa folosesc produsul despre care va voi vorbi astazi mi s-a parut cea mai comoda.
   In momentul in care am auzit ca pe piata a fost lansata gama Photoderm Nude Touch SPF50 (yay for SPF!) cu efect ultra-mat, anti-imperfectiuni am inceput sa ma entuziasmez deoarece simteam ca aceste produse vor fi solutia tuturor problemelor cu care ma confruntam. 
   Nici n-am auzit bine vestea cea buna ca un curier a batut la usa mea, aducandu-mi un colet care continea cele trei variante din gama Photoderm Nude Touch: nuanta naturala, nuanta deschisa, nuanta aurie. 

   Am inceput testarea rapid fara sa stau pe ganduri, dorind sa vad daca intr-adevar face ceea ce promite: control al sebumului, efect ultra-mat, natural (oil control), uniformizeaza tenul, protectie solara invizibila, naturala cu efect de matifiere de 8 ore, reda stralucirea pielii, limiteaza imperfectiunile in fiecare zi, rezistenta sporita la apa.

    Ambalajul a fost primul care mi-a atras atentia deoarece era diferit fata de ambalajele produselor Bioderma pe care le testasem pana acum. Sticluta cilindrica, confectionata din material plastic fara niciun sistem de dozare. Oare cum o fi? Oare o sa reusesc sa dozez cantitatea optima?


    Ei bine, dupa ce am citit instructiunile, in care se specifica faptul ca produsul trebuie agitat bine, bine inainte de dozare (zis si facut) am aplicat pe mana o cantitate care mi-a ajuns la fix fara sa mai fie nevoie sa agit sa sa dozez din nou. Acum, fie am ochiul format fie nu e greu deloc sa te descurci cu ambalaje de acest gen. Cred ca e putin din fiecare.
    Am aplicat produsul cu ajutorul degetelor, aceasta metoda fiind cea pe care o folosesc intotdeauna si am observat ca finish-ul sau este intr-adevar mat si in acelasi timp foarte natural. Acest aspect m-a bucurat foarte mult deoarece produsele similare pe care le-am folosit pana acum lasa in urma lor un ten ca de ceara iar eu prefer un aspect natural.
    Am plecat la serviciu intr-o zi torida iar una dintre colegele mele m-a intrebat ce folosesc deoarece tenul meu arata impecabil chiar si la temperaturi ridicate. Am spus cu mandrie ca e vorba despre Photoderm Nude Touch si i l-am recomandat cu placere.
    Nu a fost nevoie sa folosesc servetele sau alte artificii si dupa ce am ajuns acasa am observat ca tenul meu arata foarte bine. Atunci am decretat ca am descoperit produsul de care nu ma voi desparti pe perioada acestei veri ( si nu numai).
    Si ca sa vedeti cat de mult imi place, l-am testat inclusiv pe munte, la peste treizeci de grade sub soarele orbitor, pentru a observa daca protectia solara cu care se lauda este la fel de eficienta ca cea apartinandu-i lui Aquafluide. Ei bine, dupa o zi de plimbare, am ajuns la locul de cazare la fel de alba ca si in zilele precente. Fara strop de arsura, fara nicio iritatie. Cum sa nu iubesti Bioderma?
   Nu au miros, nuantele se adapteaza perfect nuantei tenului iar eu nu pot sa ma declar decat incantata ca le-am descoperit.
    Swatch:

    Sugubetul in cauza are o cantitate de 40 ml, o valabilitate de 6 luni de la deschidere.

Ingrediente:
 ZINC OXIDE [NANO], DIMETHICONE, ISODODECANE, ISOSTEARYL ISOSTEARATE, BUTYROSPERMUM PARKII (SHEA) BUTTER EXTRACT, TITANIUM DIOXIDE [NANO], PROPYLHEPTYL CAPRYLATE, DIPROPYLENE GLYCOL, METHYL METHACRYLATE CROSSPOLYMER, SILICA, POLYMETHYLSILSESQUIOXANE, IRON OXIDES (CI 77492), AQUA/WATER/ EAU, POLYHYDROXYSTEARIC ACID, HDI/TRIMETHYLOL HEXYLLACTONE CROSSPOLYMER, PEG-10 DIMETHICONE, POLYSILICONE-11, TRIETHOXYCAPRYLYLSILANE, SALICYLIC ACID, BUTYLENE GLYCOL, IRON OXIDES (CI 77491), CAPRYLOYL GLYCINE, PROPYL GALLATE, IRON OXIDES (CI 77499), HYDROGENATED LECITHIN, CAPRYLYL GLYCOL, DECYL GLUCOSIDE, TOCOPHEROL, ECTOIN, MANNITOL, XYLITOL. [BI 740]

In conculzie, nu pot decat sa-mi exprim entuziasmul fata de descoperirea pe care am facut-o iar Bioderma Photoderm Nude Touch primeste un mare, mare DA din partea mea!

Voi ati incercat produsele din aceasta gama? Va tenteaza?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like