OOTD: Fall girl

luni, septembrie 25, 2017 bydee-make-up 0 Comments


    Hello ladies,


   Am visat-o, am asteptat-o si m-am gandit la ea atat de mult incat nici nu va puteti imagina. Mi-era dor de aroma diminetilor condimentata cu un strop de zgribuleala, de frunzele ruginii pe care din fericire incep sa le zaresc din ce in ce mai des, de lumanarile parfumate spre care imi indrept atentia zilnic fara sa-mi mai fac griji ca ar putea sa genereze o insignifianta sursa de caldura suplimentara, de serile racoroase pe care le petreci  afara infofolindu-te pana in varful nasului si, bineinteles, de tinutele care-ti permit sa te joci cat mai mult cu texturile materialelor.
    Da, sunt o fata a toamnei, care-i iubeste culorile si profita de fiecare clipa chiar daca afara vremea este mai mult sau mai putin prietenoasa. Imi place la nebunie senzatia pe care ti-o ofera adierea vantului care se joca-n parul tau, razele timide ale soarelui care nu-si doresc decat sa te rasfete putin cu caldura lor si uneori, agreez chiar si ploaia care aduce cu ea pe langa liniste si meteosensibilitate destul de intensa.
    Si cum sa nu iubesti toamna cand ti se ofera ocazia sa jonglezi cu tot ce ai in garderoba?

    Pentru postarea de azi mi-am indreptat atentia spre nuante cu adevarat tomnatice, si am incropit otinuta cu iz rebel. 
    De ce rebel? Concomitent si in acelasi timp cu venirea toamnei, m-am reintors la bocancii pe care-i pusesem la "naftalina" si de care-mi era un dor teribil. Pai, daca vremea devine racoroasa, cum sa nu-i scoti la promenada? I-am inhatat rapid si i-am alaturat unei rochii cu iz boem pe care presupun ca toata lumea o vedea purtata intr-o combinatie eleganta.
   Ei, as! Am luat geaca de piele, bocancii si-o palarie si m-am declarat mai mult decat incantata de combinatia pe care am facut-o.


    Asa sunt eu. Cand toata lumea se gandeste la eleganta si inocenta, eu adaug putina rebeliune in ecuatie iar rezultatul final, surprinzator, n-are cum sa dea cu virgula. 
    Dar eu stiu ca voi ma cunoasteti si va asteptati la aceste combinatii din partea mea asa ca nu cred ca v-am surpins prea mult, nu-i asa?


    Rochia sugubeata, personajul principal al aceste postari este confectionata dintr-un material usor, vaporos si consider ca poate fi purtata atat la birou, cat si la o iesire cu prietenii in oras. Eu am purtat-o de mai multe ori de cand a intrat in garderoba mea si de fiecare data a fost apreciata. Aspectul sau lejer iti ofera comoditate si din acest motiv m-am si indreptat spre ea atat de des. Pentru a fi sigura ca modelul pentru care am optat va fi cu adevarat lejer am ales marimea L si trebuie sa recunosc ca un M ar fi mers "la fix". Nu ma plang, ne intelegem si asa.
     Am optat pentru nuantele sale calde pentru ca am observat ca in garderoba mea aveam mai mult rochii in nuante mai reci asa ca am considerat ca a venit momentul portocaliului. Nici macar nu stiu daca e-n trend dar cui ii mai pasa daca rochia e atat de frumoasa?


Am purtat:
Rochie - aici;
Jacheta - Romwe;
Bocanci - Bonprix;
Palarie - H&M;
Bratari - Soufeel.



    Voi ce purtati in aceasta toamna minunata?
    Care sunt vedetele garderobei voastre?

 Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

P.S.: Folosind codul Hancu795 veti beneficia de un discount suplimentar de 5% la comenzile de pe Vip.com care depasesc valoarea de 50$. 

You Might Also Like