COLLECTION NOEL Vanilie Alba si COLLECTION NOEL Fructe de Poveste by Yves Rocher

luni, decembrie 11, 2017 bydee-make-up 0 Comments


Hello ladies,

    Stii ca sarbatorile bat la usa atunci cand Yves Rocher lanseaza colectiile cu izuri imbietoare de Craciun. Anul acesta, cele doua colectii Vanilie Alba si Fructe de Poveste Collection Noel ne duc intr-o lume feerica, aromata, perfecta! Fiecare gama spune o poveste, are un farmec aparte si de fiecare data cand am inceput sa comun textul acestui articol m-am intrebat care e preferata mea si, de fiecare data raspunsul a fost acelasi: nu ma pot decide!

   Vanilia Alba te duce intr-o lume dulce, dulce dar in care grija caloriilor in plus nu exista. Aroma sa te indeamna sa te relaxezi si iti ofera o stare de bine chiar si dupa cea mai obositoare zi. Te invaluie cu miresmele sale, inspiri, expiri, te indulcesti si totul a trecut. E bine, esti acasa!
    Fructele de poveste in schimb, te duc cu gandul la basmele fratilor Grimm, prin paduri neumblate, descoperind fructe aromate si facandu-i concurenta lui Mos Martin. Izul acestei game este vesel, jucaus, inviorator si iti induce acea stare de ghidusie, de neastampar.
    Imi plac in egala masura si nu pot sa-mi aleg preferata. E 50/50, parol!
    Le folosesc de fiecare data cand mi-e pofta de un rasfat apetisant si in functie de dispozitia pe care o am. Daca am avut o zi mai usoara si simt ca timpul imi permite, aplic un scrub intens pentru ca pielea mea sa fie neteda si catifelata fara sa mai simt nevoia unei hidratari suplimentare. 

    Totusi, datorita faptului ca le indragesc atat de mult, nu sar nici peste aceasta etapa si aplic fie laptele parfumat pentru corp care are o consistenta usoara si se absoarbe in piele rapid, fie balsamul pentru corp care este atat de dens incat uneori imi vine sa-l intind si pe un biscuit si sa-l mananc (sa nu faceti asta!) dar care ncesita si un masaj suplimentar pentru a se absorbi mai usor.


    Apoi, ma inarmez cu pijamaua mea plusata, parfumata in prealabil cu putina apa de toaleta Fructe de Poveste. Da, o mai folosesc si in acest mod pentru ca-mi place sa parfumez tot in jurul meu cu izuri craciunesti. Uneori ma pulverizez si prin casa si astenuturile si-atunci ma declar multumita. Miroase a Craciun!
    Ma deplasez tiptil spre dormitor unde pe noptiera se afla la loc de cinste un balsam de buze si o crema de maini, pe care le aplic tacticos, fara nicio graba. Abia dupa ce inchei si acest ritual pot sa ma intid linistita pe salteau confortabila si sa ma las purtat spre taramul viselor.
    In cazul in care vreau sa plec undeva, in arsenalul meu se afla si doua produse travel size, pentru ca aromele Fructelor de Poveste sa ma insoteasca peste tot.
    Ah, era sa uit! Sapunul gel pentru maini Vanilie Alba, a detronat toate produsele destinate curatarii maininilor iar acum ocupa un loc de cinste pe chiuveta de la baie. De fiecare data cand il folosesc inspir, expir si simt ca ma indulceste. Yummy!

   Cu aceste colectii Yves Rocher a pus cireasa pe tort si pot sa spun ca am intrat in spiritul sarbatorilor. Le recomand tuturor Grinch-ilor pentru a-i convinge ca sarbatorile sunt frumoase iar celor care apreciaza aceasta sarbatoare nu cred ca mai trebuie sa le spun nimic, sunt convinsa ca si-au pregatit deja cosul de cumparaturi.

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like