OOTD: Shades of grey

miercuri, martie 07, 2018 bydee-make-up 0 Comments

Buna, draga mea,

    Nu, aceasta postare nu are nimic de-a face cu mediatizatul film care a facut furori in toata lumea iar pe mine, sincera sa fiu, nu m-a atras. Este vorba de o tinuta in nuante de gri, nuante la care apelez din ce in ce mai des in ultima perioada. Daca stau bine sa ma gandesc, saptamana trecuta am purtat in fiecare zi cate un articol vestimentar in aceasta nuanta. Una dintre colegele mele de serviciu mi-a spus ca imi sta foarte bine cu griuri si apoi, involuntar, m-am indreptat spre ele. Dupa aceea parca si mie mi se parea ca-mi evidentiaza nuanta ochilor si mi se potriveste. O fi de vina si atmosfera de afara care are tonuri asemanatoare, poate o fi astenia de primavara care ma face sa ignor o parte din hainele multicolore din sifonier. Hmmm... habar n-am! Cert e ca griul e culoarea mea in ultima perioada asa ca m-am gandit sa-ti prezint si tie o propunere de acest gen.
    Tu ce nuante alegi cand atmosfera de afara are tonuri mai inchise?

    Am uitat sa precizez un aspect extrem de important: tinutele mele sunt insotite si de cativa stropi de culoare de fiecare data. Fie ca e vorba de o esarfa, un accesoriu sau in cazul aici de fata, un pulover care este atat de vesel incat nu mai are nevoie de nimic in plus. Mi-a placut din momentul in care l-am vazut pe site si l-am astepat cu sufletul la gura pana a ajuns la mine. Da, a fost dragoste la prima vedere si de fiecare data cand il port, tinutele mele fac furori si toata lumea zambeste in momentul in care il zareste. Perfect! Obiectivul a fost atins.



   Visam la o fusta plisata din catifea inca de anul trecut si pana sa ajung sa o comand a trebit sa ma mai gandesc si razgandesc de cateva ori. Dupa ce m-am tot uitat la ea si m-am intrebat daca o sa o port astfel incat sa simt ca merita sa fac drumul la posta vamala si sa astept la coada infernala (da, mai nou iau in calcul si acest aspect) am adjudecat-o si am asteptat-o. Am mers de doua ori la vamala pentru dansa - coada din prima zi m-a facut sa ma gandesc sa renunt de tot dar mi-am zis ca nu, eu sunt o ambitioasa si m-am felicitat pentru decizia pe care am luat-o dupa ce am despachetat-o. E frumoasa, materialul sau este elegant si m-a facut sa ma gandesc la o multime de combinatii in care s-o port si ma bucur ca nu am rentat la ea.


      Toata combinatia a fost asezonata cu putina zapada si cativa stropi de ger si uite-asa a luat nastere postarea mea.
Am purtat:
Pulover - aici
Fusta - aici.

    Tu, ce parere ai despre combinatiile iesite din tipare? Ai purta o combinatie de acest gen?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like