Review: Hydra Vegetal by Yves Rocher

sâmbătă, martie 31, 2018 bydee-make-up 0 Comments


Buna, draga mea,


    In luna martie, Yves Rocher si-a reimprospatat gama Hydra Vegetal iar ingredientul surpriza pe care il contin toate produsele sale il reprezinta apa din celulele plantei Edulis, cu rol activator de hidratare: permite stocarea apei si blocarea acesteia in mod durabil, pentru o hidratare continua. Eu am testat trei dintre produsele din aceasta gama si mi-am spus ca trebuie sa iti povestesc si tie cate ceva despre fiecare dintre ele.
    Daca in trecut spuneam ca sunt incantata de produsele destinate ingrijirii tenului care nu au niciun parfum, gama Hydra Vegetal m-a facut sa ma razgandesc. In momentul in care am desfacut fiecare recipient si mi-am strecurat nasul curios inspectand cu atentie perimetrul, am sesizat o aroma proaspata atat de placuta incat m-a binedispus instant. Nu cred ca am mai avut vreo gama care sa ma cucereasca instant, de la prima "adulmecare" dar iata ca inevitabilul s-a produs. De fiecare data cand le folosesc, inspir adanc si imi prelungesc ritualul de dimineata/seara bucurandu-ma de aroma care ma invaluie. As putea sa le denumesc produse anti-stres, zau asa!
    Dar, trecand peste aspectul olfactiv caracteristic intregii game, sa revenim la detaliile tehnice.
    Primul produs pe care l-am pus la treaba a fost Gelul de curatare pentru prospetime Hydra Vegetal. Mi-a atras atentia datorita catitatii sale de 390 ml (mai mult decat generoasa) si a ambalajului sau care s-a asezat la fix pe marginea chiuvetei din baie. Nu mai spun ca nuanta sa se incadreaza perfect in peisaj si ma duce cu gandul la concedii in zone exotice.

    Sistemul de dozare mi se pare ideal si ca atare, am ajuns sa il folosesc atat dimineata cat si seara.

    Curata exemplar atat folosit in varianta solo cat si in compania unui buretel pentru curatarea fetei iar dupa ce il utilizez nu imi creeaza nicio senzatie de piele care "strange".
    Nu usuca pielea, nu am nimic de obiectat la adresa sa si il pot declara fara urma de regret preferatul meu.
     Lotiunea tonica hidratanta Hydra Vegetal a fost al doilea produs pe care l-am testat, logic de altfel avand in vedere faptul ca, in mod normal etapa utilizarii tonicului urmeaza fara dar si poate dupa etapa curatarii tenului. 
    Acum, o sa-ti spun un secret: nici nu mai tin minte cand am folosit un tonic. De fiecare data cand achizitionam unul, imi propuneam sa il folosesc cu sfintenie si de fiecare data uitam de el si constatam cu stupoare ca expirase. Mi se parea ca nu am timp sa-l folsoesc, ca pana se absoarbe trbuie sa astept destul de mult si scuza cu timpul ne preseaza pe toti era perfect acceptata.
    Ei bine, datorita izului sau extrem de placut (da, o sa mai spun asta pe parcurcursul acestui articol dar n-am ce face, nu ma pot abtine, iertare!) m-a facut sa revin la cele mai bune obiceiuri. Imi curat tenul, aplic tonicul si pana cand acesta se abosarbe aplic tacticos crema pentru conturul ochilor. Frumos, elegant, ca un om mare.

    In acest mod pielea mea se bucura de un rasfat ca la carte iar eu observ ca tenul meu este revigorat si vesel.
    Nu usuca tenul, nu a creat nicun disconfort si presimt ca cei 200 ml vor fi utilizati inainte de expirarea termenului de valabilitate.
    Al treilea dar nu cel din urma este Gelul-crema pentru hidratare intensa 48 de ore Hydra Vegetal.
    Eu sunt un om al extremelor (toata lumea stie asta): fie imi plac cremele consistente care necesita putina munca de lamurire pana se absorb, fie prefer cremele cu consistenta usoara care se absorb rapid.
    Inculpatul de astazi se incadreaza in a doua categorie, ceaa produselor usoare dar cu efect similar celor consistente.

    In clipa in care i-am observat consistenta mi-am spus ca o sa fie un produs perfect pentru sezonul cald dar temperaturilor scazute n-o sa le faca fata. Vremea din ultima perioada m-a facut sa il testez si in conditii extrem de racoroase si am realizat ca se descurca foarte bine si la temperaturi cu mai multe minusuri.

    Tenul meu nu a avut nimic de obiectat cand am facut trecerea de la un produs cu care se intelesese foarte bine la unul nou, usor, a carui aplicare dureaza doar cateva clipe. A ramas la fel de hidratat si s-a bucurat ca si-a gasit un nou aliat care sa-l rasfete.
   Nu i-am testat rezistenta pe parcursul a 48 ore si sunt convinsa ca nici tu nu iti abandonezi tenul pentru atat de multe ore dar dupa 12 ore n-am avut nimic de obiectat la adresa sa. Sa-ti mai spun ceva si de aroma sa? Nu, nu te mai stresez, e aceeasi. Mmmm...

    Este un produs non-comedogenic iar tenul meu mixt l-a placut de la prima aplicare. Nota 10!
    Toate produsele sunt destinate tenului normal/mixt si trebuie sa mai mentionez si un alt aspect care ma bucur peste masura, ambalajele sunt fabricate din plastic reciclat, sticla reciclabile iar cutiile din carton provin din paduri gestionate in mod durabil. Asa DA!
    In concluzie, nu ca ar mai fi necesara, sunt incantat de produsele acestei game si in luna martie au detinut exclusivitatea in ritualul meu de ingrijire a tenului.

Tu le-ai incercat? Care este produsul tau preferat de la Yves Rocher?

Kiss Kiss Dee
    

You Might Also Like