I wish...

luni, aprilie 02, 2018 bydee-make-up 0 Comments


Buna, draga mea,

    Nu stiu daca primavara e vinovata sau faptul ca sarbatorile se apropie cu pasi rapizi dar eu ma simt din ce in ce mai dornica de cumparaturi, de culori, de noutati. Am inceput sa tanjesc la toate bunatatile pe care le zaresc in dreapta si-n stanga iar spiritul meu cumpatat incepe sa isi piarda puterile. Nu cred ca e grav, inca stau si ma gandesc daca am cu adevarat nevoie de diverse produse iar adesea raspunsul este nu dar, am voie sa visez si chiar sa-mi fac cateva mofturi nu-i asa?
    Stiu ca si tie iti plac listele de dorinte si avand in vedere faptul ca nu am mai publicat una de foarte mult timp, mi-am selectat cu atentie produsele care stau in fruntea clasamentului, mi-am luat inima-n dinti si le-am asternut aici, in coltisorul meu special.

    Da, ca de obicei am ales doar cinci produse astfel incat lista mea sa devina realizabila asa ca astazi tanjim impreuna dupa produse care mai de care, mai mult sau mai usor procurabile.
    Nu mi-am indreptat niciodata atentia spre palete care sa aiba preturi ridicate dar in momentul in care am vazut White Peach de la Too Faced n-am putut sa ma abtin. Nuantele sale sunt atat de frumoase, perfecte pentru acest sezon (si nu numai), pentru nuanta ochilor mei (si numai) incat am oftat, am privit-o cu drag si am trecut-o fix pe prima pozitia din topul meu.
    Priveste-o si tu si spune-mi daca mi se pare! Pasteluri, nuante mate si sidefate, toate purtabile intr-o multime de combinatii. Cum sa-i rezisiti? Nici nu ma mira ca e Sold out pe site-ul lor oficial.
     Sa nu mai spun ca se lauda si cu un iz ademenitor. Yummy!
Sura
    Si pentru ca avantul meu e temperat uneori si-mi place sa caut si dupe-uri, am gasit ceva asemanator (aceeasi Marie cu alta palarie) de la MUA. Stiu, calitatea nu este comparabila dar nuantele arata bine si avand in vedere ca am mai folosit produse ale acestui brand, am adaugat si Elysium Desire pe lista mea. E tare frumoasa si daca bugetul ma va impiedica sa ma indrept spre White Peach, aceasta este a doua optiune.
Sursa
    Acum, dupa ce mi-am linistit putin apetitul pentru farduri (nici nu mai tin minte cand am adugat ultima data o paleta pe un wishlist), ma indrept spre un produs pe care l-am mai avut si dupa care am oftat din greu atunci cand s-a terminat. Stiu ca v-am mai povestit despre Hand Food de la Soap & Glory dar asta nu ma impiedica sa o fac din nou. Este o crema atat de eficienta, cu o aroma atat de placuta incat n-ai cum sa nu o indragesti. O mai vreau, e pe lista!
Sursa
     Chiar daca e primavara, nu pot sa nu adaug pe lista mea exfoliantul de corp cu aroma e cafea irlandeza - Dermacol. Am descoperit produsele cu iz de cafea in unul din articolele Deenei si inca de-atunci am inceput sa le caut. LE-am rezistat cat le-am rezistat dar acum buricele degetelor incep sa ma manance si singurul lucru carema impiedica sa plasez o comanda pe elefant, e majorarea taxei de ambalare pentru comenzile riducate din pick-up point. Nu e o suma mare dar acesta e modul meu de protest. Sac! Sac! Poate prind vreo oferta cu transport gratuit si-mi trece.
Sursa
    Ultima, dar nu si cea din urma dorinta pe aceasta luna o reprezinta o aroganta pe care mi-as dori sa o realizez. Stocul de lumanari parfumate a fost diminuat considerabil iar Rainbow Cookie mi se pare o aroma care se incadreaza perfect in peisajul actual. Sa fie de vina eticheta pastelata? Nuanta sa? Sau denumirea care promite o avalansa de dulcegarii? Habar n-am! Cert e ca mi-o doresc si sper sa o bifez cat mai curand. Daca nu in varianta large, maca intr-o varianta liliputana.

    Gata! Acum ma opresc fiindca mi-e greu sa rezist in fata noutatilor, a avalansei de produse apetisante din toate punctele de vedere si, am promis ca lista mea va avea doar cinci produse.
    Tu ce produse ai pe lista ta secreta? Avem cumva ceva in comun?

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like