#Pure Color, super distractie pentru parul tau

marți, aprilie 17, 2018 bydee-make-up 0 Comments


Buna, draga mea,

    Zilele de luni devi muuult mai amuzante atunci cand curierul bate la usa ta aducand cu el surprize sugubete. Ieri, eram semi-obosita, semi-stresata si semi-agitata. De ce semi? Fiindca apucasem sa consum o cantitate liliputana de cafea astfel incat totul devenise semi. 
   Situatia s-a schimbat in momentul in care am primit un sms prin care eram anuntata ca voi primi un colet. Ce-o fi? Ce-o ascunde?
   Am stat, am asteptat iar cand curierul a ajuns la usa, l-am asaltat. Am luat coletul, l-am observat, l-am scuturat si am indepartat plicul de protectie.
   Inauntru, ce sa vezi? O cutie vesela perfecta pentru gusturile mele iar in interiorul sau...

    Noutatea sezonului de la Schwarzkopf, vopseaua permanenta pentru par #Pure Color.
    Noua colectie #Pure Color se bazeaza pe tehnologia inovatoare Aquaxyl, derivata din zahar, pentru a capta si sigila moleculele de apa din textura delicata a parului – promitand cu 52% mai multa hidratare decat in cazul parului decolorat. Folosind ingrediente naturale hidratante, precum extractul de cactus, care asigura o infuzie de vitamina E, si aloe vera, cu proprietati calmante, dar si ulei de joboba, care ofera părului un aspect santos, #Pure Color lasa parul profund hidratat, irezistibil de stralucitor si foarte usor de pieptanat. 

    Formula revolutionara de gel este foarte usor de folosit. Textura acestuia îi face usor de aplicat, mult mai usor decat se aplica vopseaua de par pe baza de crema. Si cum gelul are o textură compacta si stabila, nu curge si nu pateaza. Textura neteda il face totodata usor de clatit, ceea ce inseamna ca singura ta preocupare este aceea de a te distra.
     Cred a telepatia functioneaza, deoarece chiar imi doresc sa renunt la orice urma de pigment rosu din parul meu balai la baza iar nuantele pe care le-am primit sunt Just Brown si Mineral Blond.


    Acum pe langa promisiunea unei distractii pe cinste se naste intrebarea: blond sau saten? Cu ce sa incep? Tu pe care l-ai alege?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like