InstaMania #137

luni, august 20, 2018 bydee-make-up 0 Comments


Buna, draga mea,


    Ce frumoasa este vara! Mi-a fost atat de dor de zile caniculare incat acum, cand in sfarsit au binevoit sa ne onoreze cu prezenta, nici nu-mi vine sa cred ca ne putem bucura de ele. Ma tot uit la prognoza meteo temandu-ma ca nu cumva sa fie o pacaleala. Dar nu e. E cald, e bine, e vara!
     Si daca vremea e atat de frumoasa, e pacat sa stam in casa asa ca iesim exploram, ne bucuram si ne relaxam. Parca totul e mai usor atunci cand vremea tine cu noi, nu-i asa?
     In episodul de azi, avem parte de relaxare pentru ca, despre asta e vorba in InstaMania. Clipe frumoase, surprinse in poze ingenioase.

     O raceala incapatanata a incercat sa imi umbreasca ultimele saptamani dar am fost atat de hotarata sa nu o las sa isi faca de cap incat pana la urma am reusit sa o inving. Ha!

    Cand soarele e puternic, ma retrag intr-un coltisor ferit, alaturi de o carte buna. De aceasta data aleasa a fost Aleea cu licurici care mi-a placut atat de mult incat am renuntat cu greu la ea. Recunosc, mi-a fost teama ca o sa am parte de o lectura prea usoara, asa cum a fost in cazul titlului A doua sansa si, avand pretentii mari dupa ce am citit Privighetoarea am fost putin sceptica in privinta noului titlu care a ajuns pe mana mea.
   Ei bine, Aleea cu licurici este o carte extraordinara, care iti rupe sufletul in doua, empatizezi pe rand, cu ambele personaje pricipale iar sfarsitul nu are cum sa nu te faca sa versi cateva lacrimi. Da, atat de buna e! Da-i o sana, chiar merita!

Noua aroma Yves Rocher, Mon Evidence m-a surprins prin prospetimea sa, aromele citrice combinate cu cele florale te fac sa ii oferi un loc fruntas in topul izurilor varatice. Imi place mult si voi reveni in curand cu un articol special.

    Nicio vara fara o aventura muntomaneasca! De aceasta data Varful Lespezi a fost cel cucerit cu gafaieli si bucurie.
    Traseul nu este greu din punct de vedere tehnic dar cei 8 km de urcare sustinuta si diferenta de nivel de 1300m iti solicita si muschii pe care nu stiai ca-i ai. Dar e frumos, atat de frumos incat in momentul in care ajungi la roza vanturilor nu ai cum sa nu exclami: Romania magica!

    Credeai ca am terminat cu cartile? Nuuu!
    Imi doream sa citesc o carte scrisa de Isabel Allende de foarte mult timp iar Amantul japonez imi atrasese atentia. 
     Dupa ce am citit cateva recenzii pe Goodreads am spus ca trebuie sa-i dau o sansa chiar daca parerile erau cam impartite. Bine am facut!
    Autoarea jongleaza cu actiunea in care se desfasoara intriga incepand de la perioada WWII pana in zilele noastre. Totul este construit frumos, curat si n-ai cum sa nu indragesti si sa intelegi atat personajul principal cat si personajele secundare. 
     Dragostea si formele in care poate fi surprinsa este pilonul principal al acestei carti iar lectura este de milioane. Ti-o recomand si tie!

    Si-am incalecat pe-o sa si ti-am prezentat InstaMania! Sper ca ti-a placut si acest episod "concentrat" si, daca doresti sa te delectezi cu mai multe fotografii, ne vedem pe Instagram. Eu sunt @bydeediana.

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like

0 comentarii: