NOTD: Christmassy

duminică, decembrie 16, 2018 bydee-make-up 0 Comments


Buna, draga mea,

     Chiar daca dispozitia mea nu este tocmai craciuneasca in acest an,  pofta de unghiute simpatice care sa-l imbie pe Mos Craciun sa ma viziteze e din ce in ce mai intensa. Tocmai din acest motiv, am conceput ceva care nu are cum sa nu atraga atentia, am ales o manichiura simpatica in ton cu aceasta perioada.
     La inceput, in momentul in care m-am asezat la "masa de lucru", stiam ca imi doresc ceva care sa contina rosu si alb dar dupa cateva minute, auriul si-a facut loc in imaginea de ansamblu. Apoi, daca tot aveam niste unghiute albe mi s-a parut ca ar arata bine si cateva modele iar daca unghiutele albe au beneficiat de un tratament special, n-am putut sa le trec cu vederea pe cele rosii. M-am intrebat doar pentru un scurt moment daca unghiutele mele ar putea sa para incarcate dar am alungat rapid ideea.
    De Craciun, nimic nu poate sa fie prea mult!

    Rezultatul final a atras multe priviri admirative iar eu m-am bucurat ca am indraznit mai mult. Tare mandra am mai fost de unghiutele mele!




     Tu spre ce culori te indrepti in aceasta perioada? Ai vreo recomandare pentru mine?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like

0 comentarii: