InstaMania #150

luni, februarie 18, 2019 bydee-make-up 0 Comments


Buna, draga mea,


    Zau ca nu-mi vine sa cred ca am ajuns la episodul cu numarul 150. Frecventa postarilor mele a fost haotica dar tu, nu mi-ai atras atentia ci de fiecare data ai fost alaturi de mine, amuzandu-te (sper eu) datorita ghidusiilor mele. Iti multumesc!
     Ultimele saptamani au fost pline dar pline de bucurie pentru ca, pe langa toate lucrurile frumoase care mi s-au intamplat, blogul meu a implinit sapte anisori (click aici pentru intreaga postare) si... am reusit sa "dreg busuiocul" si sa rezolv problema comentariilor de pe blog. Aceasta e cea mai mare bucurie pe care am avut-o si mi-e ciuda ca nu m-am gandit la solutia salvatoare pana acum. Oricum, mai bine mai tarziu decat niciodata asa ca, acum, daca dai scroll pana in partea de jos a postarii, e obligatoriu sa-ti apara si sugubeata caseta a Disqus-ului. Ura! Victorie!
      Bun, am stabilit ca a fost o perioada buna asa ca e momentul sa trecem si la fapte. Start InstaMania!

    Nu puteam incepe decat cu o noua descoperire facuta in... Lidl, bineinteles. Papanasii numai buni de devorat. Sunt preparati, copti si congelati astfel incat in momentul in care doresti sa ii consumi trebuie doar sa ii introduci cateva clipe in cuptorul cu microunde si sunt gata.
     Deliciosi! Nu, nu m-am uitat pe lista ingredientelor asa ca nu pot sa iti spun daca sunt sau nu ok din acest punct de vedere. I-am savurat fara alte curiozitati suplimentare.

    In momentul in care aflu ca cineva ajunge pe taramuri nemtesti, nu pot decat sa solicit cu ochi mari de cersetor, cel mai mare borcan de Nutella. Si cum prietenul la nevoie se cunoaste, pofta mi-a fost satisfacuta din plin iar eu m-am bucurat de aroma sa deosebit de nociva pentru silueta fara niciun regret!

    Pell Amar m-a surprins cu noua gama Biome destinata tenului normal. Produsele au intrat in teste si in curand voi reveni cu un articol special.

    Nicio doza de relaxare nu poate fi completa fara o carte buna. De aceasta data am ales Onoare si imi place foarte mult. E o carte mai dura, dar e pe gustul meu iar singurul regret pe care il am e ca nu pot sa ii aloc mai mult timp pentru a-i devora fiecare pagina.

     Caloriile nu se contorizeaza in weekend. Aceasta e deviza mea si profit de aceasta portita pentru a-mi satisface pofte mai putin prietenoase cu silueta mea.


    Palatul Brukenthal din Avrig a fost o adevarata surpriza pentru mine. Doream sa-l vizitez de ceva ani dar nu reusisem sa-l bifez. Asta pana ieri cand am ajuns prin zona. PE langa locatia minunata (care e spectaculoasa in sezoanele in care tempeaturile sunt mai blande) am fost surprinsa de amabilitatea personalului care ne-a oferit o multime de detalii istorice si ne-a invitat sa ne costumam in domni si domnite dupa bunul plac. A fost extrem de amuzant si abia astept sa repet experienta!



    Si-am incalecat pe-o sa si ti-am prezentat InstaMania. Sper ca ti-a placut si episodul de azi iar in cazul in care doresti sa te delectezi cu mai multe fotografii, ne vedem si pe Instagram. Eu sunt @bydeediana.

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like

0 comentarii: